» اخبار استان » نشست بصیرتی بسیج اساتید آذربایجان غربی برگزار شد
اخبار استان - پیشخوان - تیتر یک
همزمان با هفته بسیج و سراسر کشور؛

نشست بصیرتی بسیج اساتید آذربایجان غربی برگزار شد

آبان 30, 1402۱۲:۳۵ ب٫ظ 50

نشست بصیرتی بسیج اساتید آذربایجان غربی هم‌زمان با هفته بسیج و سراسر کشور با حضور نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و فرمانده سپاه شهدا برگزار شد.

 به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی اروم نیوز؛ در اولین روز از هفته بسیج، نشست بصیرتی بسیج اساتید استان آذربایجان غربی هم‌زمان با نشست سراسری ۳۰ هزارنفری بسیج اساتید کشور در سالن پژوهشکده پردیس شهر دانشگاه ارومیه برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر مهدی قریشی امام‌جمعه ارومیه و نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امروز جوان‌ها تشنه معنویت و آموزه‌های قرآنی هستند، تأکید کرد که اساتید بسیجی باید با ایمان و اراده خود کشور را از لحاظ علم جدید به درجه بالاتر برسانند.

وی در پایان به کشتار رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت که باید چهره زشت و پلید آمریکا و همدستانش در کشتار مردم مظلوم فلسطین به جهانیان نشان داده شود.

“سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی، نیز در این نشست، به عملکرد و جایگاه بسیج در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و قبل از جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: بسیج در تمام صحنه‌ها فعالیت می‌کرد و در بحث جهادی، فرهنگی، مبارزه با اشرار بدون هیچ چشم‌داشتی و با عشق و علاقه فعال بود.

سردار رجبی با اشاره به شعار بسیج در دوران جنگ تحمیلی، یعنی ایمان، جهاد و شهادت، افزود: بسیج فقط محدود به داخل مرزها نیست، بلکه شاهد شکل‌گیری تفکر بسیج در خارج از مرزها هستیم و شکست دشمنان در منطقه نتیجه همین تفکر بسیجی است.

وی با اشاره به فرمایشات حضرت آقا در مورد علم نافع، تأکید کرد که بسیج چه‌کارهای خوبی در جهت رفع مشکلات کشور برداشته است و گفت: گام دوم؛ یعنی استفاده از ظرفیت بسیجیان در جهت حل مشکلات و تهدیدات دشمنان که این وظیفه بر عهده شما بسیجیان است.

حسین حیدری، مسئول بسیج اساتید استان آذربایجان غربی، در این نشست تأکید کرد بسیج یک مکتب ارزشی است که برای حل مشکلات در تمامی حوزه‌ها اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کارآمد و آزمون پس داده است.

وی افزود که بسیج فقط محدود به داخل مرزها نیست؛ بلکه شاهد شکل‌گیری تفکر بسیج در خارج از مرزها هستیم و شکست دشمنان در منطقه نتیجه همین تفکر بسیجی است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×