» پیشخوان » انتخابات بیانگر پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری است
پیشخوان - سلماس
فرماندار سلماس:

انتخابات بیانگر پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری است

بهمن 12, 1402۸:۳۹ ق٫ظ 30

فرماندار سلماس گفت: انتخابات بیانگر پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری است و سرنوشت چهارساله کشور به انتخاب‌های مردم و مشارکت آنها در این برنامه‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از سلماس پیام، ذبیح‌الله کاظمی فرماندار شهرستان سلماس، در نشست هم‌اندیشی که صبح امروز با حضور اصناف و کسبه و اتحادیه‌ها به‌منظور طرح مسائل و مشکلات این قشر و ایجاد شور و نشاط اجتماعی سیاسی و انتخاباتی در سالن اصناف شهرستان برگزار شد، ضمن تشکر از خدمات و مساعدت‌های اصناف در دوران انقلاب و پس از آن به‌ضرورت افزایش نشست با اقشار مختلف مردم و بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادهای آنان اشاره و افزود: تمام اقشار و گروه‌های مردمی راه‌های برون‌رفت از مشکلات را بهتر از هرکسی می‌دانند؛ چون مسائل و مشکلات را از نزدیک لمس می‌کنند و با آنها روبرو هستند.

وی با پرداختن به تمدن اصیل و غنی ایرانی در ادوار مختلف تاریخ، اصلی‌ترین سرمایه و سلاح ایرانی را تمدن و فرهنگ فاخر آنان عنوان و بیان داشتند: توجه داشته باشیم برای ساختن آینده‌ای روشن فقط شرکت در انتخابات مهم نیست؛ بلکه انتخاب فردی شایسته و کاردان بسیار مهم و ارزشمند است و اگر دقت لازم را در این مورد نداشته باشیم از هدف اصلی و غایی خود دور خواهیم شد.

فرماندار افزود: شرکت در انتخابات وظیفه سیاسی و اجتماعی است، حضور ما در انتخابات تضمین‌کننده امنیت ما است، انتخابات هر چه باشکوه‌تر، دشمن ناامیدتر می‌شود، آمریکا و دشمنان مرتب تبلیغ می‌کنند که در انتخابات شرکت نکنید، تا آنها برای ما تصمیم بگیرند، وقتی که شرکت نکردیم و انسجام نداشتیم، آن وقت آنها هر بلایی خواستند به سر مملکت می‌آورند، این نقشه دشمن است.

کاظمی با اشاره به صحنه انتخابات و حضور پرشکوه مردم بیان کرد: نقطه قدرت انقلاب اسلامی بدون تردید مردم هستند و دشمن با درک این موضوع درصدد فاصله انداختن مردم با نظام است. دشمنان تمام سعی خود را برای کاهش مشارکت در انتخابات به کار گرفته‌اند و به دنبال یاس و ناامیدی هستند.

وی گفت: انتخابات بیانگر پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری است و سرنوشت چهارساله کشور به انتخاب‌های مردم و مشارکت آنها در این برنامه‌ها است. جوانان در این میان بسیار نقش مهمی دارند و همچنین رأی اولی‌ها می‌توانند برای اولین‌بار، در سرنوشت جامعه تأثیر بگذارند.

فرماندار سلماس بیان کرد: ما ایرانی هستیم و در کشور ایران زندگی و تحصیل می‌کنیم و کسانی هستیم که برای رسیدن به هدفمان لحظه‌ای از تلاش‌کردن دست برنمی‌داریم، پس چه‌بهتر که بتوانیم مؤثر واقع شویم و همه ما به‌عنوان یک شهروند این حق را داریم که با انتخاب خود در آینده کشور مؤثر باشیم.

در پایان فرماندار بر کنترل قیمت به‌خصوص در ایام شب عید تأکید کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×