» تیتر یک » نقش عشایر در ایجاد امنیت و دفاع از انقلاب و نظام اسلامی غیرقابل انکار است
سردار رجبی
تیتر یک
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی:

نقش عشایر در ایجاد امنیت و دفاع از انقلاب و نظام اسلامی غیرقابل انکار است

تیر 11, 1402۱۰:۳۸ ب٫ظ 50

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت:عشایر در امنیت پایدار و دفاع از نظام و انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای آن نقش مهم و تأثیرگذار دارند.

به گزارش حرف رک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی در دیدار با جمعی از سران عشایر آذربایجان‌غربی در سخنانی با تقدیر از نقش عشایر در دفاع از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ما به عشایر غیور و شجاع که در برهه های مختلف در دفاع از انقلاب و نظام خوش درخشیده اند، افتخار می کنیم.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با بيان اينکه به برکت خون شهدا شاهد ثبات و اقتدار هستیم، افزود: عشایر در این امنیت و اقتدار نقش مهم و تاثیرگذار دارند.

وی با بیان اینکه مردم یاری و محرومیت زدایی در اولویت سپاه قرار دارد، گفت: سپاه در کنار دولت برای توسعه استان و محرومیت زدایی نهایت تلاش خود را به کار می گیرد.

سردار رجبی با اشاره به اینکه امنیت زیربنا و لازمه توسعه است، تصریح کرد: بدون امنیت، امکان توسعه در ابعاد مختلف امکان پذیر نیست و عشایر نیز در این امنیت و احساس امنیت مشارکت دارند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی به جهاد تبیین نیز اشاره کرد و افزود: عشایر در امنیت پایدار و دفاع از نظام و انقلاب و تبیین دستاوردهای آن نقش مهم و تأثیرگذار دارند.

وی گفت: سران عشایر می توانند در آگاهسازی مردم و جوانان نیز به نقش خود ایفا کرده و آنان را نسبت به فریب رسانه ای دشمن آگاه سازند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×