» اخبار استان » نمایشگاه بهاره اتاق اصناف سلماس برپا شد
اخبار استان - اقتصادی - پیشخوان - گفتگو
رئیس اتاق اصناف سلماس:

نمایشگاه بهاره اتاق اصناف سلماس برپا شد

اسفند 24, 1402۵:۰۷ ق٫ظ 120

رئیس اتاق اصناف سلماس گفت: نمایشگاه بهاره جهت تنظیم بازار و عرضه کالاهای اساسی از طرف اداره اتاق اصناف سلماس اجرایی شد.

محمد نادری رئیس اتاق اصناف شهرستان سلماس در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی  «حرف رک» اظهار کرد: نمایشگاه بهاره به تعداد ۲۵ غرفه تشکیل شده از انواع صنوف جهت تنظیم بازار و عرضه کالاهای اساسی از طرف اداره اتاق اصناف سلماس اجرایی شد.

وی افزود: در ۲۵ غرفه تشکیل شده کالاهای اساسی مثل شکر، برنج، مرغ و گوشت به قیمت دولتی عرضه می‌شوند.

رئیس اتاق اصناف گفت: کالاهایی که در این نمایشگاه به فروش می‌رسند حداقل ۱۵ تا ۳۰ درصد زیر قیمت بازار برای همشهریان عزیز سلماسی عرضه خواهد شد.

نادری همچنین بیان کرد: تمامی کالاها در این نمایشگاه زیر نظر بازرسان اتاق اصناف و همچنین مدیران اجرایی اتحادیه هستند.

وی به عملکرد سه‌ماهه اخیر اشاره کرد و گفت: اتاق اصناف تا به امروز سه هزار بازدید انجام داده است که نتیجه این بازرسی ۷۶۰ واحد صنفی دو شهرستان سلماس شناسایی شده و برای ۶۵ درصد واحدها پروانه کسب صادر شده و به‌صورت قانونی فعالیت می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف سلماس اظهار داشت: طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ شروع شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

نادری تصریح کرد: همچنین گروه‌ها و گشت‌های مشترک اتاق اصناف و اداره صمت و تعزیرات حکومتی در جهت نظارت بر بازار شهرستان حضور خواهند داشت.

وی با تأکید بر این‌که ماه مبارک رمضان سرور همه روزها و ماه‌هاست و عظمت و احترام ویژه‌ای نزد خداوند متعال دارد، اظهار کرد: در این راستا به مسلمانان توصیه شده که ماه مبارک رمضان را متمایز از دیگر ماه‌ها دریابند. حتی استقبال از ماه مبارک رمضان نیز توصیه شده و این ماه در جهت تقرب به خدا، بندگی و اطاعت از خداوند فضیلت بسیاری دارد و فرصت مناسبی برای دوری‌کردن از گناه و خالص شدن است.

نادری در پایان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که در سال آینده با برنامه‌های دقیق و جدی‌تر در جهت حل مشکلات اصناف و کسبه محترم شهرستان و همچنین قدم‌های عملی‌تر برای رشد و پیشرفت اقتصادی خواهیم داشت.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×