» اخبار استان » نمایندگان مجلس به دنبال تصدی پست استانداری هستند
اخبار استان - پیشخوان - سیاسی
نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی:

نمایندگان مجلس به دنبال تصدی پست استانداری هستند

آبان 2, 1403۱۱:۳۲ ق٫ظ 00

نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از نحوه انتخاب استاندار آذربایجان غربی توسط مجمع نمایندگان استان گفت: برخی نمایندگان باعجله به دنبال تصدی پست استانداری هستند.

حجت‌الاسلام میرزایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» ضمن انتقاد از نحوه انتخاب استاندار آذربایجان غربی توسط مجمع نمایندگان استان اظهار کرد: برخی نمایندگان باعجله به دنبال تصدی پست استانداری هستند.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیم قبلی، قرار بود مجمع نمایندگان آذربایجان غربی به‌صورت مشورتی سه نفر را معرفی کند و در کنار سه گزینه پیشنهادی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، یکی از آن‌ها برای پست استانداری انتخاب کند.

نماینده شاهین‌دژ و تکاب تصریح کرد: اما در جلسه مجمع، برخی از نمایندگان به طور شتاب‌زده خود را به‌عنوان کاندیدای استانداری مطرح کردند که این حرکت بدون هماهنگی با سایر اعضا، موجب نارضایتی شد.

میرزایی اذعان کرد: بعضی از نمایندگان بدون درنظرگرفتن چارچوب‌های تعیین‌شده و به‌صورت غیرمنتظره خود را نامزد این پست کردند، حرکتی که برنامه‌ریزی شده به‌نظر می‌رسید و باعث اعتراض برخی از همکاران شد.

وی افزود: با انجام رأی‌گیری، چهار نفر انتخاب شدند؛ ولی هیچ‌یک نتوانستند رأی کامل مجمع را به دست آورند و جلسه بدون تنظیم صورت‌جلسه خاتمه یافت.

حجت‌الاسلام میرزایی تأکید کرد: خروجی جلسه به‌هیچ‌وجه مورد توافق همه اعضا نبوده و نمی‌تواند تعیین‌کننده نهایی استاندار باشد.

وی همچنین بیان کرد که برخی از منتخبین نیز نسبت به پذیرش خود در کمیته انتصابات وزارت کشور چندان خوش‌بین نبودند.

نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: انتخاب نهایی هنوز قطعی نشده و پیشنهاداتی مطرح شده است که صرفاً به‌طور موقت نوعی تأثیر روانی داشته‌اند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که وزارت کشور با درنظرگرفتن تمامی این مسائل و مشورت با نمایندگان استان، گزینه‌ای را انتخاب کند که بتواند به انتظارات و نیازهای مردم و نمایندگان پاسخ دهد و به توسعه آذربایجان غربی کمک کند.

انتهای خبر/ و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×