» اجتماعی » نیروهای حماس این رشادت‌ها را از شهدای ما آموختند
سرتیپ پاسدار طالب رحیمی
اجتماعی - پیشخوان - فرهنگی - ماکو
جانشین سابق سپاه شهداء استان آذربایجان غربی:

نیروهای حماس این رشادت‌ها را از شهدای ما آموختند

آذر 3, 1402۶:۲۷ ب٫ظ 70

جانشین سابق سپاه شهداء استان آذربایجان غربی: اگر حماس چهارمین ارتش دنیا را شکست میدهد این رشادت‌ها را از دفاع مقدس و شهدای ما یاد گرفته‌ است.

به گزارش «حرف رک» به نقل از مرزداران، اجتماع بزرگ بسیجیان با حضور پرشور مسئولین و بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سالن ۲۰۰۰ نفری ماکو برگزار شد.

در این برنامه سردار طالب رحیمی جانشین سابق سپاه شهداء استان آذربایجان‌غربی و از فرماندهان و پیش‌کسوتان دفاع مقدس با بیان اینکه رزمندگان امروز حماس دست‌آموز دفاع مقدس و انقلاب اسلامی هستند گفت: امروز اگر حماس جرئت پیدا کرده و چهارمین ارتش دنیا را ضربه‌فنی می‌کند در قاموس دفاع مقدس است و نیروهای حماس این رشادت‌ها را از شهدای ما همچون مرحمت بالا زاده‌ها یاد گرفته‌اند.

جانشین سابق سپاه شهداء با اشاره به مظلومیت‌های مردم غزه گفت: ۸۰۰۰ کودک اهل غزه در ایست بازرسی به دنیا آمده است که یا بچه مرده یا مادرمرده و یا هر دو مرده‌اند و کدام پدر است که قبول کند دختر ۱۶ساله او را سربازان وحشی از دست وی بگیرند لذا مردم مظلوم غزه حتی اجازه تردد از خیابان‌ها را ندارند و باید از کوه‌های اطراف تردد کنند فقط اسرائیلی‌ها اجازه تردد از خیابان دارند.

رحیمی شهادت و عشق به شهادت را عامل پیروزی رزمندگان در غزه دانست و تصریح کرد: امروز شیعه، سنی، یهودی، مسیحی و تمامی دنیا حقانیت محور مقاومت را قبول کرده‌اند؛ لذا امروز تضارب دین اسلام بالا رفته و در حاشیه جنگ غزه یک میلیارد مسیحی مسلمان شدند.

وی افزود: طوفان الاقصی با حماسه‌آفرینی رزمندگان مقاومت، طومار اسرائیل را در هم خواهد پیچید.

رحیمی بیان کرد: ابهت، قدرت و اعتبار غرب در برابر طوفان الاقصی فروریخته است.

این فرمانده و رزمنده پیش‌کسوت حمایت از انقلاب اسلامی و ولایت را واجب دانست و گفت: ماندگاری انقلاب اسلامی و عزت کشورمان در حمایت از انقلاب و دستاوردهای آن است.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب تا به رشد و بالندگی خود برسد کلی شهید تقدیم این نظام شده است گفت: برخی مشکلات موجود در کشور را به انقلاب و نظام اسلامی ربط ندهیم؛ انقلاب اسلامی به‌قدری قدرتمند است که در برابر قدرت‌های غرب و شرق ایستاده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×