» اخبار استان » ارومیه » هزینه 3 میلیارد تومانی برای خانه والیبال در ارومیه
ارومیه - تیتر یک - گفتگو
 رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌غربی خبر داد:

هزینه 3 میلیارد تومانی برای خانه والیبال در ارومیه

آبان 20, 1402۰:۳۰ ق٫ظ 80

رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌غربی گفت: خانه والیبال کاپیتان سعید معروف با هزینه کردی بالغ بر سه میلیاردتومانی استانداردسازی شده است.  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» پیمان رضایی در گفتگو با خبرنگار درناسسی با اشاره به اینکه کارهای مقدماتی و تصویب احداث سالن ۱۲ هزارنفری در ارومیه انجام شده است اظهار کرد: هم اکنون در مرحله مکان‌یابی هستیم، در این راستا نگاه ویژه استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و تعامل مدیرکل راه و شهرسازی استان زمینه‌ساز تسریع در احداث این پروژه فاخر خواهد بود.
وی ادامه داد: مهم‌ترین دغدغه هیئت والیبال آذربایجان‌غربی مباحث مربوط به آموزش است که در همین راستا خانه والیبال کاپیتان سعید معروف با هزینه کردی بالغ بر سه میلیاردتومانی استانداردسازی شده است.
وی با بیان اینکه این مجموعه با مجرب‌ترین کادر حوزه آموزش، آماده برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی در حوزه والیبال است گفت: هم اکنون سه زمین مجهز به بهترین کف‌پوش، سالن رخت‌کن، اتاق مربیان و… آماده برگزاری کلاس‌های علمی و تخصصی در مسیر رشد و بالندگی بیش‌ازپیش والیبال استان است.
رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌غربی گفت: از تمامی هیئات والیبال در شهرستان‌های استان نهایت تشکر را دارم که با کمترین امکانات در حال فعالیت هستند؛ اما هنوز در عملکرد و فعالیت شهرستان‌ها به حالت مطلوب نرسیدیم .
رضایی با بیان اینکه در تلاشیم با برنامه‌های اجرایی، شاهد ساختارمند شدن هیئت‌های شهرستان‌ها نیز باشیم تصریح کرد: تلاش می‌کنیم نگاه عدالت‌محور به والیبال استان داشته باشیم چرا که هیئات شهرستان‌ها بازوان ما هستند.
وی در خصوص ضرورت توجه به موضوع نظارت و ارزیابی در حوزه آموزش تصریح کرد: نظارت و ارزیابی حلقه مفقوده سال‌های گذشته هیئت والیبال استان بوده؛ اما از روزی که هیئت استان را تحویل گرفته‌ام دراین‌خصوص برنامه‌ریزی جدی داشته و در این راستا با هیچ یک از آکادمی‌ها و باشگاه‌ها تعارف نداشته‌ایم.
رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در حوزه آموزش، نظارت بر شهریه و آموزش‌های علمی و اصولی را موردتوجه ویژه قرار داده‌ایم گفت: نگاه ما کیفی‌سازی کلاس‌های آموزش و خروجی مناسب از این دوره‌هاست.
وی در خصوص توانمندی‌های مربیان والیبال پایه یادآور شد: مربیان والیبال در رده‌های پایه باید همسان‌سازی شوند و همه کسانی که در حوزه مربیگری فعالیت دارند باید گواهی‌های مربوطه در حوزه‌های همسان‌سازی را دریافت کنند چرا که در غیر این صورت اجازه فعالیت نخواهند داشت.
رضایی تأکید کرد: برای مربیان آموزشی پایه استان، فراخوان داده و دوره‌های همسان‌سازی برگزار خواهیم کرد.
رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌غربی در خصوص اعزام تیم‌های والیبال به مسابقات کشوری خاطرنشان کرد: در هشت ماه نخست امسال، چهار اعزام مستقیم به مسابقات کشوری داشتیم که تیم نوجوانان دختر به مقام دوم، تیم جوانان مردان مقام اول کشوری و تیم پیش‌کسوتان نیز مقام سوم را کسب کردند.
رضایی با اشاره به برنامه‌ریزی جهت برگزاری دوره‌های مربیگری توسط هیئت والیبال اظهار کرد: دوره‌های تئوری مربیگری بانوان درجه ۲ شهرستان ارومیه به‌زودی برگزار می‌شود و برای برگزاری دوره‌های مربیگری درجه ۳ در شهرستان‌های ماکو و ارومیه نیز مجوزهای لازم کسب شده است.
وی در خصوص ضرورت وجود تیمی متشکل از بانوان والیبالیست استان افزود: تیم‌داری و باشگاه‌داری موضوعی خارج از اختیارات هیئت است؛ ولی امیدواریم با پیگیری‌های انجام‌گرفته از سوی هیئت، بتوانیم در لیگ دسته یک و یا برتر، تیمی را روانه مسابقات بانوان کنیم.
رضایی در خصوص وضعیت کمیته داوری هیئت والیبال استان گفت: در این حوزه چندین سال است که با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستیم، علی‌رغم اینکه در حوزه‌های مربیگری و معرفی بازیکنان مستعد با رشد خوبی مواجه بوده‌ایم؛ اما همچنان در خصوص داوری با مشکل روبرو هستیم و برای این مهم نیز برنامه‌های ویژه‌ای داریم که با مدیریت جدید کمیته داوران محقق خواهد شد.
وی عنوان کرد: هم‌اکنون با پیگیری‌های هیئت والیبال امسال چهار داور در لیگ برتر فعالیت دارند و قطعاً این تعداد افزایش خواهد داشت.
رئیس هیئت والیبال آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: قطعاً بازخوردهای استانی و کشوری مسابقات مردان آسیا اثرات مطلوبی بر والیبال استان داشته و خواهد داشت.
رضایی ضمن قدردانی از رئیس فدراسیون، استاندار آذربایجان‌غربی و مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: امیدواریم مجدداً شاهد برگزاری رویدادهای مهم و بزرگ بین‌المللی والیبال در استان باشیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×