» اجتماعی » هفتمین پرونده قتل عمد در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
مدیرکل دادگستری آذربایجان غربی گفت:

هفتمین پرونده قتل عمد در آذربایجان غربی به سازش ختم شد

تیر 17, 1402۹:۴۵ ق٫ظ 20

مدیرکل دادگستری آذربایجان غربی گفت: پرونده یک فقره قتل عمدی به میمنت عید غدیر در شهرستان بوکان به سازش ختم شد و زندانی از دار مجازات رهایی یافت.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک؛ ناصر عتباتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردادماه سال ۱۴۰۰ مرتکب قتل زن مسلمان شده بود که با طی مراحل رسیدگی حکم قصاص وی صادر و با قطعیت آن منتظر اجرای حکم بود.

وی افزود: به‌منظور اصلاح ذات‌البین و تلاش برای اخذ رضایت از اولیای دم اقدامات لازم انجام که سرانجام این تلاش‌ها منجر به نتیجه شده و با رضایت اولیای دم در آستانه عید سعید غدیر خم محکوم از قصاص رهایی و فرصت دوباره زندگی یافت.

مدیرکل دادگستری آذربایجان غربی افزود: اعیاد و مناسبت‌های مذهبی بهترین بهانه برای تقرب به درگاه الهی است و چه بهانه‌ای بهتر سازش بین برادران دینی و کنارگذاشتن کینه و کدورت است که یقیناً موجب رضایت حضرت باری‌تعالی است.

عتباتی با تحسین اولیای دم در انجام اوامر الهی در اعلام گذشت و مصالحه اظهار کرد: طعم شیرین سازش در اعیاد قربان و غدیر با بزرگ‌منشی و گذشت اولیای دم فرهنگ ارزشمند گذشت و سازش را به نمایش گذاشت و موجب شد کینه و کدورت جای خود را به دوستی و برادری بدهد و صلح و آرامش را برقرار کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×