» اخبار استان » پلدشت » هفته وحدت فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین است
امام جمعه پلدشت
پلدشت
امام‌جمعه پلدشت:

هفته وحدت فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین است

مهر 7, 1402۳:۱۴ ب٫ظ زمان مطالعه: ۳ 20

امام‌جمعه پلدشت گفت: هفته وحدت فرصت بسیار مغتنمی برای جهاد تبیین است که باید موردتوجه قرار گیرد.

به گزارش حرف رک به نقل از آراز سسی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه پلدشت با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت و تبریک این هفته، گفت: پیامبر اکرم (ص) اسوه و الگوی بشریت هستند و مسلمانان باید از پیامبر گرامی اسلام(ص) الگو بگیرند.

وی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی نبی مکرم اسلام(ص)، تصریح کرد: اخلاق و رفتار پیامبر اسلام (ص) مرکز ثقل وحدت امت اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه حضرت رسول اکرم(ص) بهترین الگو هستند، اظهار کرد: سیره پیامبر اسلام در همه ابعاد بهترین الگو برای جامعه بشری محسوب می‌شود.

امام‌جمعه پلدشت افزود: اگر همه مردم از این سیره در همه ابعاد پیروی و الگوگیری کنند مشکلی در هدایت انسان‌ها به وجود نمی‌آید.

تصریح کرد: سبک و سیره رسول خدا حضرت محمد مصطفی (ص) بهترین و کامل‌ترین سیره و روش زندگی است.

طالبی به اهمیت جهاد تبیین در هفته وحدت نیز اشاره کرد و گفت: هفته وحدت فرصت بسیار مغتنمی برای جهاد تبیین است که باید موردتوجه همگان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان از وحدت مسلمانان در هراس هستند، تصریح کرد: هفته وحدت فرصت مناسبی برای تحکیم وحدتی است که دشمنان اسلام هیچگاه چشم دیدن آن را ندارند.

وی با اشاره به اینکه دشمن جایگاه خانواده را نشانه گرفته است، اظهار کرد: دشمن امروزه در تلاش برای ترویج فرهنگ اشتباه همجنس‌گرایان است و می‌خواهند جایگاه خانواده را تخریب کنند.

امام‌جمعه پلدشت با بیان اینکه سازمان ملل کشورها را تحت‌فشار قرار می‌دهد تا همجنس‌گرایی را ترویج دهند، افزود: سازمان ملل باید نقش خانواده را که هویت‌بخش جامعه است ترویج دهد.

طالبی با اشاره به اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) در روزهای اخیر، گفت: شایسته است از تمامی نیروهای مسلح و دستگاه‌های اطلاعاتی کشورمان تقدیر و تشکر کنیم.

وی تصریح کرد: سربازان گمنام طی روزهای اخیر بیش از ۵۰ مورد انفجار را در کشور خنثی کردند و امنیت و اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشیدند.

وی با اشاره به موضع‌گیری ایران در خصوص آذربایجان، اظهار کرد: دنیا می‌داند قره‌باغ متعلق به آذربایجان است.

امام‌جمعه پلدشت افزود: مقام معظم رهبری فرموده‌اند، تغییر مرزهای بین‌المللی غیرقابل‌قبول است و هیچگاه اجازه تغییر مرزها را نمی‌دهد.

طالبی گفت: نیروهای مسلح کشورمان آماده است و کوچک‌ترین اشتباه را پاسخی سخت می‌دهد.

وی با اشاره به سالروز جهانی سالمند و با بیان اینکه همه ما باید در خدمت سالمندان باشیم، تصریح کرد: خداوند برخی از گناهان را وقتی می‌بخشد که به سالمندان کمک کنیم، بی‌احترامی و کم‌توجهی جایی در فرهنگ ما ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×