» اخبار استان » سلماس » همایش پرچم‌داران گام دوم انقلاب در سلماس
سلماس - عکس

همایش پرچم‌داران گام دوم انقلاب در سلماس

آبان 15, 1402۳:۱۶ ق٫ظ 70

فعالین، نخبگان و فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی با عنوان پرچم‌داران گام دوم انقلاب با فرمانده سپاه سلماس دیدار کردند.

به گزارش «حرف رک» به نقل از دیده‌بان سلماس ایرج افراسیابی رئیس آموزش و پرورش شهرستان سلماس در همایش پرچم‌داران گام دوم انقلاب ضمن عرض تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی و قدردانی از حضور گسترده دانش‌آموزان و مردم در راهپیمایی دیروز ۱۳ آبان‌ماه گفت: پرچم ایران اسلامی در دست و بازوان قدرتمند شما دانش‌آموزان، همیشه در قله‌های رفیع موفقیت و پیروزی هست و بایستی مدام در اهتزاز باشد و تاآخرین‌نفس بایستی باتکیه‌بر علم خود و رهنمودهای مقام معظم رهبری در مقابل دشمنان کشورمان ایستادگی نماییم.

در ادامه این همایش سید کاظم میر کاظمی‌زاده فرمانده سپاه شهرستان سلماس نیز از حضور پرشور دانش‌آموزان و مردم غیور سلماس در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه تقدیر و تشکر کرد و گفت: یکی از ارزش‌های اساسی جوامع اسلامی، فرهنگ ایثار و شهادت است. فرهنگ ایثار و شهادت، به‌عنوان یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی، می‌تواند موتور محرکه پیشرفت دنیوی، اخلاقی، اخروی در جامعه و همچنین پشتوانه عظیم حفظ و حراست از اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران باشد. از سوی دیگر، باتوجه‌به اینکه مهم‌ترین سرمایه هر ملت، جوانان آن کشور هستند و طرز فکر، نگرش، رفتار و روحیه نوجوانان و جوانان هر مرزوبوم تعیین‌کننده خط‌مشی آتی کشور خواهد بود.

وی در ادامه افزود: نوجوان و جوان اگر پایه‌های فکری مستحکم و صحیحی داشته باشند، در آینده تبدیل به فرد مفید خواهند شد. فرهنگ ایثار و شهادت با اثرگذاری بر فضای فکری و ذهنی نوجوان و جوان، باعث می‌شود دو نسل قدیم و جدید درک مشترکی از جامعه و نیز فلسفه زندگی پیدا نمایند.

در آخر این همایش تعدادی از دانش‌آموزان فعال در بسیج دانش‌آموزی مورد تقدیر قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×