» تازه های خبر » همیشه، در حال اطاعت خداوند باشید
تازه های خبر - فرهنگی

همیشه، در حال اطاعت خداوند باشید

تیر 17, 1403۰:۰۵ ق٫ظ 20

شهید «جواد امامعلی سبزی» در وصیت‌نامه خودنوشت: همیشه و در همه حال به دنبال رضایت خداوند و عبادت و اطاعت خداوند باشید که اگر در این حال باشید، خدا هم از دستتان خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» شهید «جواد امامعلی سبزی» بیست و هفتم فروردین ۱۳۴۰، در شهرستان ارومیه دیده به جهان گشود. پدرش احمدعلی نجاری می کردو مادرش فاطمه نام داشت. او تحصیلاتش را تا دوره کاردانی ادامه داد و به‌عنوان جهادگر در جبهه حضور یافت. سرانجام در تاریخ سی‌ام اردیبهشت ۱۳۶۲ در اهواز براثر اصابت ترکش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
در ادامه وصیت‌نامه شهید بزرگوار را می‌خوانید:
خدایا توفیقم ده تا تنها سرمایه هستی‌ام را و تمامی دارائی و زندگی‌ام، یعنی خون سرخم را خالصانه و بی‌باکانه تقدیمت کنم. تو مهربان‌تر از آنی که چنین هدیه‌ای را از بنده‌ای ذلیل و لجوج و حرف‌نشنو نپذیری. خدایا مگر نه این است که خون همه چیز را می‌شوید حتی گناه را از نامه اعمال، حتی ظلم را از صحنه روزگار، حتی غم را از دلهای کوچک کودکان، حتی اشک را از چشمان معصوم بازماندگان شهید، حتی فقر را از دامن کشورهای ثروتمند (جهان سوم)، حتی اسارت را از زندان‌های مخوف صدام و آدم‌خواران.
همیشه و در همه حال به دنبال رضایت خداوند و عبادت و اطاعت خداوند باشید که اگر در این حال باشید، خدا هم از دستتان خواهد گرفت. زندگی‌تان را و تمام هستی‌تان، فرزند و پول و دارایی‌تان را فدای ظهور امام‌زمان (عج) بنمایید.
کارمند جهاد کشاورزی.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×