» اجتماعی » واگذاری ۸۸۳ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک - گفتگو
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی خبر داد:

واگذاری ۸۸۳ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد آذربایجان‌غربی

آذر 29, 1402۰:۰۵ ق٫ظ 10

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی از واگذاری ۸۸۳ واحد به مددجویان کمیته امداد خبر داد و گفت: برای تأمین مسکن مددجویان در استان، دو هزار و ۳۴۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رضا مهرافروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، از احداث و خریداری ۸۸۳ واحد به مددجویان کمیته امداد خبر داد و اظهار کرد: برای تأمین مسکن مددجویان در استان، دو هزار و ۳۴۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به تعمیرات، دیوارکشی و فضاهای نیمه‌تمام منازل مددجویان گفت: در هشت‌ماهه امسال توانستیم با اعتبار بالغ بر ۳۹۰ میلیارد و ۶۲ میلیون ریال به یک هزار و ۵۵۴ مددجو خدمات ارائه دهیم.

مهرافروز با بیان اینکه، ۸۷ هزار و ۵۳۸ خانوار در قالب حدود ۱۷۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی هستند، بیان کرد: در مجموع عملکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش مسکن مددجویان به تعداد دو هزار و ۵۱۶ مورد است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان آذربایجان‌غربی در ادامه عنوان کرد: کل هزینه‌کرد اعتبار برای دو هزار و ۵۱۶ مسکن مددجویی، بیش از دو میلیارد ۷۱۷ میلیون ریال برآورد شده است.

وی گفت: تأکید رهبر فرزانه انقلاب حفظ کرامت انسانی مددجویان تحت پوشش است که زمانی تحقق می‌یابد که ارزش و داشته‌های اولیه اجتماعی مانند اشتغال، مسکن، تحصیل فرزندان در دانشگاه فراهم شود.

مهرافروز تصریح کرد: همه این اتفاقات جز سرفصل‌های خدمات کمیته امداد است و در نظام حاکمیت اسلامی مسیر را طوری طی می‌کنند که به تعالی برسند.

وی افزود: با احداث مسکن مددجویان این قشر به ارزش‌ها و کرامات اجتماعی می‌رسند و گره‌گشایی در مسکن زمینه‌ساز امید به تحصیل و آینده ارتقا می‌یابد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×