» اخبار استان » میاندوآب » ورزشکاران ایران حامی ملت فلسطین هستند
میاندوآب - ورزش
جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

ورزشکاران ایران حامی ملت فلسطین هستند

مهر 29, 1402۴:۴۸ ب٫ظ 70

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: ورزشکار میاندوآبی در یک اقدام شجاعانه، منش پهلوانی و جوانمردی خود را رقابت‌های بین‌المللی کاراته نشان داد و به دنیا اعلام کرد ورزشکاران ایران حامی ملت مظلوم فلسطین هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به  نقل از زرین خبر، سرهنگ پاسدار منوچهر مؤدبی امروز در دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت ورزش و جوانان، اظهار کرد: ورزش و سلامتی یکی از مقوله‌های مهم بوده و در سپاه نیز موردتوجه قرار دارد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: تربیت جسمانی و آمادگی بدنی در کنار تربیت روح و روان مورد تأکید دین مبین اسلام بوده است.

وی در ادامه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی علیه صهیونیست‌ها، گفت: عملیات طوفان الاقصی ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست و نشان داد که ادعاهای رژیم کودک کش صهیونیستی دروغی بیش نیست.

مؤدبی با بیان اینکه صهیونیست‌ها برای جبران این شکست غیرقابل‌ترمیم به تعبیر رهبر معظم انقلاب، دست به جنایت جنگی و کودک کشی زدند، تصریح کرد: در پشت پرده تمام جنایات رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایت‌کار قرار دارد و دست سران این کشور به خون کودکان بی‌گناه آغشته است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با اشاره به اینکه امروز بر لبان مدعیان حقوق بشر، مهر سکوت زده شده و در مقابل جنایات صهیونیست‌ها چیزی نمی‌گویند، اظهار کرد: حقوق بشر نیز به ابزاری برای تأمین منافع استکبار جهانی تبدیل شده است.

وی در ادامه با اشاره به عدم رویارویی ورزشکاران ایرانی با نمایندگان رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، گفت: اخیراً نیز ورزشکار میاندوآبی در یک اقدام شجاعانه، منش پهلوانی و جوانمردی خود را رقابت‌های بین‌المللی کاراته نشان داد و به دنیا اعلام کرد ورزشکاران ایران حامی ملت مظلوم فلسطین هستند.

مؤدبی تصریح کرد: این اقدام شایسته ورزشکار میاندوآبی را که پیام مردم ایران را به دنیا رساند، ارج می‌نهیم.

 

هفته تربیت‌بدنی فرصتی برای ترویج ورزش در جامعه

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات و برنامه‌های این اداره در راستای ترویج ورزش همگانی و قهرمانی، اظهار کرد: هفته تربیت‌بدنی فرصت مناسبی برای ترویج ورزش در جامعه است.

امیر محمدیان با بیان اینکه ورزش به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح است، افزود: ورزش از شاخص‌های اصلی اجتماعی و فرهنگی بوده و در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و همکاری‌های بسیج ورزشکاران ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، گفت: اداره ورزش و جوانان با همکاری و همراهی بسیج ورزشکاران قدم‌های خوبی برداشته است.

هفته تربیت‌بدنی امسال با شعار «ورزش، خانواده شاد، ایران قوی» از ۲۶ مهرماه شروع شده تا دوم آبان‌ماه ادامه دارد و بر اساس اعلام محمدیان رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب بیش از ۳۵ برنامه به مناسبت این هفته در سطوح مختلف در این شهرستان اجرا می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×