» اخبار استان » ورزش آذربایجان‌غربی توسعه همه‌جانبه داشته است
اخبار استان - پیشخوان - ورزش
استاندار آذربایجان‌غربی:

ورزش آذربایجان‌غربی توسعه همه‌جانبه داشته است

اسفند 19, 1402۹:۳۰ ب٫ظ 50

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ورزش استان در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در دو سال گذشته رشد و توسعه همه جانبه داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»،  محمدصادق معتمدیان در دیدار با رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم در خصوص دیپلماسی فعال منطقه‌ای و افزایش ارتباط با کشورهای همسایه، اظهار کرد: در همین راستا دیپلماسی فعال در حوزه ورزش و برگزاری مسابقات بین‌المللی در رشته‌های مختلف ورزشی را در برنامه کاری آذربایجان‌غربی قرار دادیم.

وی همچنین با اشاره به علاقمندی جوانان و نوجوانان به رشته ورزشی بدنسازی و پروش اندام، خاطرنشان کرد: از توسعه این ورزش در آذربایجان‌غربی و به ویژه فعالیت‌های بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های آن حمایت می کنیم.

استاندار آذربایجان‌غربی توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در استان را نیز مورد تاکید قرار داده و افزود: برگزاری برنامه‌های متنوع و مختلف در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطق مختلف استان در دو سال گذشته، بیانگر این مدعا است.

محمدصادق معتمدیان یکی استانداران حامی ورزش است

عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز در این دیدار، معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی را یکی از استانداران حامی ورزش کشور در برگزاری مسابقات ورزشی در عرصه‌های بین‌المللی معرفی کرد و اظهار داشت: ورزش بدنسازی و پرورش اندام نیازمند حمایت‌های بیشتر بوده و امیدواریم در آذربایجان‌غربی نیز شاهد رشد و توسعه بیشتر این ورزش پرطرفدار باشیم.

وی همچنین ورزش بدنسازی و پرورش اندام را یکی از ورزش‌های پایه و پرطرفدار عنوان کرده و افزود: با حمایت استاندار آذربایجان‌غربی، مسابقات بین‌المللی مستر یونیورس با جایزه ۱۰۰ هزار دلاری سال آینده به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی هم در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های مقام عالی استان از برگزاری مسابقات ورزشی در استان گفت: در دوسال گذشته ۱۳ مسابقه بین‌المللی در رشته‌های مختلف را در آذربایجان‌غربی میزبانی کردیم که در تاریخ ورزش این استان بی‌نظیر بوده است.

ورزش‌های همگانی و قهرمانی در استان توسعه می‌یابند

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه امیر عزیزی‌پور رئیس فدراسیون اسکواش استان را مورد خطاب قرار داد و اظهار کرد: از توسعه ورزش‌های همگانی و قهرمانی در آذربایجان‌غربی حمایت می‌کنیم و این ورزش‌ها در استان توسعه می‌یابند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ورزش اسکواش در استان و نوپا بودن این ورزش، اظهار داشت: با توجه به فعالیت این رشته ورزشی در استان در سال‌های اخیر، نیاز است برای جذب علاقمند و ورزشکار به این رشته ورزشی المپیکی، فعالیت‌های مستمر ورزشی و تبلیغی در مدارس و دانشگاه‌های استان صورت گیرد.

رییس فدراسیون اسکواش نیز در این دیدار از حمایت‌های استاندار آذربایجان‌غربی از فعالیت‌های ورزشی و برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی در استان قدردانی کرده و گفت: با توجه به زیرساخت‌های استان برای برگزاری مسابقات ورزشی، آماده برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکواش در آذربایجان‌غربی هستیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×