» اجتماعی » ورود بسیج سازندگی سپاه به پروژه‌های نیمه‌تمام پیرانشهر
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک - گفتگو
مسئول بسیج سازندگی سپاه پیرانشهر خبر داد:

ورود بسیج سازندگی سپاه به پروژه‌های نیمه‌تمام پیرانشهر

مهر 22, 1402۰:۰۵ ق٫ظ 70

مسئول بسیج سازندگی سپاه پیرانشهر گفت: این نهاد در ساخت پروژه‌های جدید و تکمیل پروژه‌های نمیه‌تمام سهم بسزایی دارد.

سرهنگ نورالهی در گفتگو با خبرنگار حرف رک، با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه پیرانشهر در ساخت پروژه‌های جدید سهم بسزایی دارد، اظهار دارد: پروژه مخزن سه‌هزار مترمکعبی شین‌آباد و ساخت مدرسه از جمله اقدامات بسیج سازندگی است.

وی با بیان اینکه ساخت سالن‌های ورزشی و تعمیر و مرمت خانه‌های محرومان از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه پیرانشهر است، افزود: احداث مخزن سه هزارمترمکعبی در شین‌آباد این شهرستان سهمی بسزایی در کاهش تنش آبی دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهرستان پیرانشهر به اشاره به اینکه مخزن سه هزارمترمکعبی از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردار است، عنوان کرد: با افتتاح این پروژه در آبان‌ماه سال جاری بیش از ۲۰ هزار نفر از آب‌شرب سالم برخوردار می‌شوند.

وی بیان کرد: از دیگر اقدامات بسیج سازندگی سپاه پیرانشهر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از جمله مدرسه ۶ کلاسه در روستای بوندره است.

نورالهی تصریح کرد: در دوماه آینده مدرسه ۶ کلاسه روستای بوندره به پایان رسیده و تحویل اداره کل نوسازی مدارس می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر چهار پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان پیرانشهر به همت بسیج سازندگی سپاه پیرانشهر در حال اجرا است.

گفتنی است که بسیج سازندگی در راستای رسالت‌های خطیر خود همواره کارهای اثرگذار و ماندگاری انجام داده است و جهادگران در این نهاد مقدس، پرچم‌دار تقویت استحکام درونی نظام جمهوری اسلامی هستند.

انتهای خبر/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×