» تازه های خبر » وصیت‌نامه«سیف الله سیف‌الله‌زاده»
تازه های خبر

وصیت‌نامه«سیف الله سیف‌الله‌زاده»

آذر 9, 1402۰:۰۵ ق٫ظ 80

شهید «سیف الله سیف‌الله زاده» در وصیت‌نامه خود نوشت: هیچگاه اجازه این را ندهید که نیروهای بیگانه وارد کشور عزیزمان شوند و مردم مارا به اسارت بگیرند. ملت غیور، هر چه سریع‌تر بر علیه نیروهای آمریکا و صهیونیست‌ها که در کردستان، ملت کُرد را به اسارت گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» پاسدار شهید «سیف الله سیف‌الله زاده» یکم مهرماه 1333 در شهرستان ماکو متولد شد. تاپایان دوران ابتدایی درس خواند. با شروع جنگ تحمیلی، داوطلبانه عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل گردید و در راه حفظ و حراست و تثبیت انقلاب اسلامی صادقانه تلاش و مجاهدت نمود.
سرانجام در تاریخ یکم مرداد 61 در منطقه شلمچه و جنوب بصره، به کاروان شهیدان انقلاب ملحق و خونین بال به دیدار حق‌تعالی شتافت.

وصیت‌نامه
بسم ا… الرحمن الرحیم
پیام به ملت آذربایجان غربی و مسئولین امر
تقاضایم از مردم این است که هیچگاه اجازه این را ندهید که نیروهای بیگانه وارد کشور عزیزمان شوند و مردم مارا به اسارت بگیرند. ملت غیور، هر چه سریع‌تر بر علیه نیروهای آمریکا و صهیونیست‌ها که در کردستان، ملت کُرد را به اسارت گرفته‌اند و به انقلاب و اسلام ضربه می‌زنند، اینها را هر چه زودتر با عمل انقلابی علی وار از کشور بیرون و منطقه را از وجود آنان پاک کنند.
از ملت کُرد می‌خواهم که قیام کرده و این فاسدین را از منطقه کردستان بیرون کنند و خود را از اسارت آزاد کنند و از ملت تقاضا دارم هر کسی بخواهد از این کار انقلابی سرباز زده و کوتاهی کند، سزای اعمالش به او بازپس دهند.
والسلام
سیف الله سیف الله زاده
خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی (عج)، خمینی را نگهدار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×