» تازه های خبر » وصیت‌نامه شهید احد گرامی‌فرد
تازه های خبر

وصیت‌نامه شهید احد گرامی‌فرد

آذر 10, 1402۰:۰۵ ق٫ظ 70

شهید احد گرامی‌فرد در وصیت‌نامه خوود نوشت: جوانان متعهد، با بیداری و وحدت خود، عرصه را برای فرصت‌طلبان تنگ گردانید و تقوای الهی را مقدمه هر کاری قرار دهید و پشتیبان روحانیت متعهد و مبارز خط امام باشید.

به گزارش پایگاه خبری «حرف رک» شهید «احد گرامی فرد» دوازدهم اردیبهشت 40، در شهرستان ارومیه در یک خانواده متوسط دیده به جهان گشود. تحصیلات خود را تا اخذ مدرک دیپلم ادامه داد و سپس وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و بعد از چهار سال خدمت، جهت ادامه تحصیل وارد دانشگاه شد. سرانجام در تاریخ بیست و نهم اردیبهشت 65 در ماه مبارک رمضان در منطقه سد دزفول، بر اثر خفگی در رودخانه دز به درجه رفیع شهادت نائل گردید. در ادامه وصیت‌نامه این شهید بزرگوار را می‌خوانید.

وصیت‌نامه

بسم ا… الرحمن الرحیم
سپاس بی‌پایان خداوند تبارک‌وتعالی نسبت به نعمت اسلام که بر همه مسلمین ارزانی داشته است. صلوات به محضر خاتم رسل و حضرت ولی‌عصر (عج) و فرزند بیداردلش امام امت.
رحمت خداوند بر همه شهیدان و مغفرت حق بر ارواح مطهرشان، نثار و درود به تمام پویندگان راه مکتب اسلام. سلام خاص به محضر پدر و مادران مؤمن پرور که با استقامت و پایداری و تحمل بی حد خود درخت اسلام را آبیاری می‌کنند و با هدیه و پرورش فرزندان خداجو به رسالت عظیمشان عمل می‌کنند و اجرشان را از خدا می‌خواهند و در این راه صبر و توکل را از امامان آموخته‌اند.
کسانی که حقی بر گردن من دارند از همه حلالیت می‌خواهم مخصوصاً پدر و مادرم و… در صورت امکان هر پنجشنبه سوره الرحمن در حق اموات و شهدا قرائت کنید.
خواهران و برادران عزیزم، صبر پیشه کنید و در حفظ و دستیابی معارف اسلامی بکوشید تا خود را بهتر بشناسید. آن گاه راه سعادت را آگاهانه برگزینید و این نعمات (رهبری، قائم‌مقام رهبری، قرآن و انقلاب اسلامی) را قدر بدانید و با نیت خالصانه به مسئولیت خود عمل کنید.
برادر و خواهر کوچکم، شما هم در کسب علم کوشا باشید. فردای انقلاب نیاز به تخصص و تعهد دارد و همه شهدا انتظار شکوفائی انقلاب را خوابانند تا سالم و کامل به سرمنزل رسانید و به صاحب اصلی تحویل دهید. ان‌شاءالله.
جوانان متعهد با بیداری و وحدت خود عرصه را برای فرصت‌طلبان تنگ گردانید و تقوای الهی را مقدمه هر کاری قرار دهید و پشتیبان روحانیت متعهد و مبارز خط امام باشید.
شهدای انقلاب را فراموش نکنید، به‌خصوص خانواده شهدا را و حافظ رسالت آنها باشید تا به مقام و منزلت شهدا لطمه نخورد.
خدایا، تو خودآگاهی که دلم در پرده است. ای بهترین یادآور، ای مونس تنهایان، بشنو فریادم را وقتی فریادت کنم و به من رو کن وقتی مناجات کنم. من به درگاهت گریختم و برابرت ایستادم و بیچارگی‌ام را به تو عرضه داشتم و به تو زاری کردم. معبود من، اگر من شایسته رحمتت نیستم تو خود شایسته‌ای. پروردگارا مقام ایمان مرا به حد اکمل برسان و مقام یقینم را برترین مقام یقین قرار ده که از مقام علم‌الیقین به مقام حق‌الیقین که کامل‌ترین مقام یقین است برسم.
والسلام علیکم و رحمه ا… و برکاته

احد گرامی فرد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×