» تازه های خبر » وصیت‌نامه شهید «مجید اسماعیل‌زاده»
تازه های خبر - فرهنگی

وصیت‌نامه شهید «مجید اسماعیل‌زاده»

تیر 11, 1403۰:۰۵ ق٫ظ 50

شهید «مجید اسماعیل‌زاده» در وصیت‌نامه در خودنوشت: «من به جبهه نیامده‌ام که فقط بجنگم، آمده‌ام تا در دانشگاهی درس بخوانم که در آن برادر ۱۳ ساله‌ای نارنجک به کمر می‌بندد و خود را زیر تانک دشمن می‌اندازد. معلم این دانشگاه امام حسین (ع) است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» شهید مجید اسماعیل‌زاده سی‌ام فروردین ۱۳۴۵ در شهرستان پلدشت به دنیا آمد. پدرش حمید و مادرش سوسنبر نام داشت. تا اول راهنمایی درس خواند و به‌عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت. سرانجام در هفدهم شهریور ۱۳۶۴ در پیرانشهر توسط نیروهای عراقی براثر اصابت ترکش به شهادت رسید.
در ادامه وصیت‌نامه شهید بزرگوار را می‌خوانید:
بسم الله الرحمن الرحیم
خدایا چگونه وصیت‌نامه بنویسم که سرتاپا گناهکارم. من به جبهه نیامده‌ام که فقط بجنگم، آمده‌ام تا در دانشگاهی درس بخوانم که در آن برادر ۱۳ ساله‌ای نارنجک به کمر می‌بندد و خود را زیر تانک دشمن می‌اندازد. معلم این دانشگاه امام حسین (ع) است. ما آمده ایم که در این دانشگاه خود را بسازیم. از زشتی‌ها دوری نموده و به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان خود لبیک گفته باشیم، رهبری که همچون شیر در مقابل مام ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کرد و آنها را به زانو درآورد.
این دانش‌آموزان عزیز قرآن را در زندگی خود پیاده کنید. بادرس‌خواندنن خویش در مدارس همانند رزمندگان اسلام در جبهه‌های جنگ با دشمنان اسلام بجنگید و از فعالیت در بسیج مسجد دریغ ننمایید و دست از حمایت امام خمینی برندارید که نجات شما در گرو اوست.
خدایا بارالها تو را سپاس می‌گویم که بر من مقدر فرمودی خدمت من به این زمان بیفتد. من بنده‌ای حقیر برای خدمت می‌کنم.
پدر جان! اگر می‌خواهید روح من شاد باشد، هر شب جمعه دعاهای زیارت عاشورا و دعای توسل بخوانید و به مسجد بروید و هرگز دست از اسلام برندارید.
ای پدر بدان که من دیر زمانی است که آرزوی چنین روزی را می‌کشیدم و تو اجری بس عظیم نزد پروردگار داری. اگر به راهی که رفته‌ام فکر کنی، خوشحال خواهی شد که پسرت را به‌پیش خداوند متعال هدیه کردی.
پدر عزیز و زحمتشکم، سعی کن پیامم را به همه برسانی و بدان که اسلام دین حق و برادری و برابری و دین کامل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×