» تازه های خبر » وصیت‌نامه «شهید محمد عبادی صوفی»
تازه های خبر - فرهنگی

وصیت‌نامه «شهید محمد عبادی صوفی»

بهمن 26, 1402۰:۰۲ ق٫ظ 40

«شهید محمد عبادی صوفی» به‌عنوان بسیجی در جبهه فعالیت می‌کرد، در جبهه از روستای خود به جبهه رفت و در عملیات بزرگ کربلای ۵ شرکت نمود و به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، «شهید محمد عبادی صوفی» بیستم آبان ۱۳۴۶ در روستای صوفی از توابع شهرستان شوط به دنیا آمد و دوره تحصیلی را تا سال دوم دبیرستان ادامه داد. وی که عضو پایگاه مقاومت بسیج بود به امام و انقلاب عشق می‌ورزید و به‌خاطر همین علاقه بود که ندای رهبرش را لبیک گفت و در سال ۱۳۶۵ داوطلبانه عازم جبهه‌های جنگ با دشمن تجاوزگر گردید و دوشادوش رزمندگان اسلام به مصاف با جنود شیطانی پرداخت.
وی در میان دوستان هم از نظر مذهبی و هم از نظر اخلاقی نمونه بود و جزو اولین گروهی بود که پس از شنیدن فتوای امام در مورد ضرورت حضور در جبهه از روستای خود به جبهه رفت و در عملیات بزرگ کربلای ۵ شرکت نمود. وی در همین عملیات پس از رشادت‌های کم‌نظیر سرانجام در تاریخ چهاردهم اسفند ۱۳۶۵، به فیض عظیم شهادت نائل آمد.
روحش شاد و یادش گرامی باد.

وصیت‌نامه «شهید محمد عبادی صوفی» را با هم می‌خوانیم:
به نام خداوند آرام‌بخش قلب‌ها
حضور محضر مبارک پدر بزرگوارم جناب آقای علی عبادی رسیده ملاحظه فرمایید.
پس از عرض سلام و احوالپرسی از حال شریف شما و اطلاع از خانواده عزیز شما امیدوارم که با تمام اعضای خانواده صحت و سلامت بوده باشید و هیچ‌گونه نگرانی در میان نداشته باشید. پدر عزیزم، اگر بخواهی از احوالات این بنده که خاک زیر پای شماهاست باخبر بوده باشید الحمدلله سلامتی حاصل و برقرار است و هیچ‌گونه نگرانی در میان نیست. پدر عزیزم، من از طرف شماها و خانواده خیلی بیشتر نگران و ناراحت هستم. هر چه سریع‌تر یک خبری برایم بنویسید تا مرا از ناراحتی خارج کنید. پدر جان به خدا قسم اصلاً از طرف من نگران نباشید هیچ‌چیزی و اصلاً سختی و ناراحتی ندارم غیر از ناراحتی شما و الان نشستیم توی چادر و با مسئول خودمان صحبت می‌کنیم.
پدر گرامی، تمامی دوستانم برای شماها سلام می‌رسانند. پدر جان امیدوارم که در سایه خداوند تبارک‌وتعالی صحت و سلامت برگردم و در خدمت شماها باشم. پدر عزیزم سلام مرا به تمام خانواده مخصوصاً به مادرم و به حسن و از عوض من با تمام بچه‌ها روبوسی کن و سلام مرا به بابای بزرگم سیف علی و خاله عزیزم فاطمه برسان و بگو که اصلاً از طرف بنده نگران نباشند و جواب نامه را حتماً زود ارسال کنید.
خداحافظ، خدا نگهدارتان
به امید پیروزی رزمندگان اسلام در جبهات حق علیه باطل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×