» تازه های خبر » وصیت‌نامه شهید «موسی عبدالهی»
تازه های خبر - فرهنگی

وصیت‌نامه شهید «موسی عبدالهی»

آذر 25, 1402۰:۲۱ ق٫ظ 40

خدايا تو شاهدي كه چيزي عزيزتر از جانم ندارم تا فداي شهید اسلام و قرآن بكنم. تو خودت يار و ياور امام امت خميني بت شكن باش.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، شهيد موسی عبدالهی در عمليات بيت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر دچار موج گرفتگی شده و در بيمارستان بستری می‌گردد و به خانه نمی‌آيد.

در شب حمله رمضان از بيمارستان خارج و به خط مقدم روانه می‌گردد تا در حمله شركت نمايد که بالاخره در شب بيست و چهارم ماه مبارک رمضان هنگام درگيری با دشمن بعثی به لقاءا… پيوست.

در ادامه گزیده‌ای از وصیت‌نامه شهید «موسی عبدالهی» را با جان و دل بخوانیم؛

بسم ا… الرحمن الرحيم

خدايا تو شاهدی كه چيزی عزيزتر از جانم ندارم تا فدای اسلام و قرآن بكنم. پروردگارا تو خودت يار و ياور امام امت خمينی بت‌شكن باش. من به خانواده و دوستانم سفارش می‌كنم تا خون در رگ دارند پيرو خط امام باشند.

از شما می‌خواهم كه پس از شهادتم گريه و زای نكنيد. برای من مجلس مجللی نگيريد، بلكه خوشحال باشيد، زيرا من پيروز شدم و به آرزوی خود رسيدم و اميدوارم برادران و دوستان من بعد از من با پاسداری خود، مرز و بوم اين كشور اسلامی را از دست دشمنان پليد و كافر پاک گردانند.

شما را به نماز سفارش می‌كنم و از نهج البلاغه و قرآن جدا نشويد و از گناهان دوری كنيد، مادر، هر موقع كه به ياد من افتادی و خواستی گريه كنی و يا بر سر مزارم بيايی آن لحظه به فكر حسين(ع) باش كه در آن زمان چگونه با يزيد برای آزادی مسلمانان از زير سلطه او جان خود و فرزندانش را تقديم حق تعالی نمود.

مادر عزيزم، لباس‌های مرا بر ديوار آويزان كن، چون كه من نمرده‌ام بلكه زنده‌م. جانم را در راه اعتلای اسلام و استقلال ميهن اسلامی فدا كردم.

آمين رب العالمين

پاسدار موسي عبدالهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×