» تازه های خبر » وصیت‌نامه شهید «سیف‌الله چهاردولی»
تازه های خبر - فرهنگی

وصیت‌نامه شهید «سیف‌الله چهاردولی»

شهریور 1, 1403۰:۰۵ ق٫ظ 80

« سیف الله چهاردولی » در وصیت‌نامه خود نوشت: برادران و خواهران، امام را تنها نگذاريد و پشتيبان در خط امام و اسلام باشيد. از شما عزیزان و هموطنانم تقاضا دارم كه در برخوردهايتان اخلاق اسلامي را رعايت كنيد و خدا را ناظر بر اعمال خود ببينيد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»شهید « سیف الله چهاردولی » چهاردهم آبانماه 1344 در روستای زارنجی تابعه شهرستان شاهیندژ چشم به جهان گشود. پدرش علی و مادرش سارا نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. بعنوان بسیجی فعالیت می کرد که سرانجام در بیست و نهم شهریور 1363 در روستای باغ اولیا شهرستان زادگاهش هنگام درگیری با گروه های ضدانقلاب براثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

در ادامه وصیت‌نامه شهید بزرگوار را میخوانید:

حمد و ستايش خدائي را است كه پروردگار جهانيان است. اينجانب سيف الله چهاردولي وصيت نامه خود را آغاز مي كنم. برادران و خواهران، امام را تنها نگذاريد و پشتيبان در خط امام و اسلام باشيد. از شما عزیزان و هموطنانم تقاضا دارم كه در برخوردهايتان اخلاق اسلامي را رعايت كنيد و خدا را ناظر بر اعمال خود ببينيد.

 

چه سعادتي بالاتر از اين براي من و شما از اينكه فرماندهي ما به عهده امام و امت است. قدر خودتان را بدانيد و بيهوده اتلاف وقت نكنيد و جلوتر و عقب تر از امام حركت نكنيد .

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×