» تازه های خبر » وصیت نامه شهید «عسگربایرام زاده»
تازه های خبر - فرهنگی

وصیت نامه شهید «عسگربایرام زاده»

مرداد 26, 1403۰:۰۵ ق٫ظ 50

«شهید عسگر بايرام زاده» در وصیت نامه خود نوشت: وهر وقت كه به عمليات مى‌روم، ياد امام زمان را مى‌كنم و ياد آن رهبر كبير را كه امام زمان (عج) با اوست مى كنم و از شهيد شدن نمی هراسم.
به گزارش حرف رک، «شهید عسگر بايرام زاده» هفتم اردیبهشت 1333، در روستای گلوان نقده چشم به عالم ناسوت گشود و فقر و محروميت را با تمام وجود لمس کرد. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. کارگری می‌کرد تا نان حلال به خانه ببرد. ازدواج کرد و صاحب یک پسر و سه دختر شد. در پيروزی انقلاب اسلامی شجاعت و رشادت ذاتی خويش را آشكار نمود. پس از سرنگونی كاخ ستم به عضويت سپاه پاسداران درآمد و در پاكسازی منطقه از لوث وجود اشرار لحظه‌ای كوتاهی ننمود. در سال 1363 فرماندهی گردان جندا… را بر عهده گرفت و رعشه بر اندام ضدانقلاب افكند و سرانجام در راه اسلام و قرآن جان در طبق اخلاص نهاد و دوازدهم تیرماه 1363، با سمت فرمانده عملیاتی جندالله در روستای ميمند سلدوز به درجه رفيع شهادت نايل آمد و با خون پاكش نهال انقلاب را آبياری نمود و سعادت و سرافكندگی كونين را كسب نمود.
وصیت نامه «شهید عسگر بايرام زاده» فرمانده عملیات را با هم می‌خوانیم: 
بسم ا… الرحمن الرحيم
سلام بر شهيدان و سلام به رهبر عزيزانقلاب اسلامى، سلام به رزمندگان اسلام.
من شهيد پاسدار انقلاب اسلامى عسگر بايرام زاده كه مدت چهار سال مى باشد كه به خاطر اسلام و قرآن با كفر مبارزه مى كنم و هر وقت كه به عمليات مى روم، ياد امام زمان را مى كنم و ياد آن رهبر كبير را كه امام زمان(عج) با اوست ياد مى كنم و از شهيد شدن نمي هراسم. اكنون شهيد زنده است و شهيد به لقاءا… مي پيوندد.
و ای ملت شهيدپرور اسلام، اي رزمندگان، بكوشيد تا قصاص خون شهيدان را از كفر بگيريد و نگذاريد كفر به راحتی دست به جنايت بزند. ما شهيدان هميشه زنده در تاريخ هستيم و ای وارثان شما براي شهيد گريه نكنيد و ما زنده در تاريخ هستيم و بعد از اين خوب از فرزندانم مواظبت كنيد. اى مادرم شما وارث من مي باشيد و فرزندانم را به شما مى‌سپارم و تمام خرج و مخارج من كه برای ملت حلال می‌كنم مثل اينكه خودم زنده‌ام.
والسلام.
انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×