» اخبار استان » مهاباد » پل جدید شورنگ در مهاباد افتتاح شد
مهاباد
شهردار مهاباد:

پل جدید شورنگ در مهاباد افتتاح شد

شهریور 7, 1402۸:۳۲ ب٫ظ ۱ 50

شهردار مهاباد گفت : پل جدید شورنگ مهاباد برای رفع مشکلات ترافیک داخل شهری احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه حرف رک، بابک رستم‌پور در گفتگو با خبرنگار هالان -۲۴ با اعلام این خبر، اظهار کرد: این پل در مدت دو ماه احداث شده و قرار است جایگزین پل قدیمی و کوچکی شود که به‌منظور اتصال بخشی از مناطق شمال و جنوب شهر به یکدیگر مورد استفاده قرار می گرفت.

شهردار مهاباد با اشاره به اینکه به مناسبت هفته دولت سه پروژه شهری افتتاح شده است، گفت: یکی از این پروژه‌ها احداث پل به نام شو رنگ بود که به منظور کاهش ترافیک در خیابان ملاجزیری و تپه قاضی احداث شد و از سوی دیگر احداث این پل نیز یکی از مطالبات دیرینه ساکنان آن منطقه بود.

وی با بیان اینکه با احداث این پل بخشی از شمال به جنوب شهر متصل شده است، افزود: قبل از این، تنها یک پل در منطقه وجود داشت که جوابگو نبود و باعث مشکلات و معضلات ترافیکی بسیار زیادی در منطقه می‌شد ولی با افتتاح پل جدید، عبور و مرور خودروهای شمال به جنوب و بالعکس به روان‌ترین حالت خود با استفاده از ظرفیت بالا صورت می‌گیرد.

رستم‌پور تصریح کرد: پل جدید شورنگ مهاباد با هزینهٔ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از منابع داخلی شهرداری مهاباد ساخته شده و دارای دهنه‌ای به طول ۲۲ متر و عرض ۱۸ متر است و شامل پیاده‌رو، تأسیسات برقی و نورپردازی نیز است.

شهردار مهاباد اظهار کرد: در حال حاضر، چندین طرح عمرانی مهم شامل کمربندی تاج سد به منطقه آزادگان، کمربندی آرامستان به منطقه داشه مجید و طرح هوشمندسازی تقاطع شهر باهدف کاهش ترافیک شهری باهدف بهبود و رفع مشکلات ترافیک داخل‌شهری در حال اجرا هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×