» اخبار استان » پیرانشهر » پویش مچ‌اندازی در شهرستان پیرانشهر برگزار شد
پیرانشهر - پیشخوان - ورزش
به مناسبت هفته تربیت‌بدنی؛

پویش مچ‌اندازی در شهرستان پیرانشهر برگزار شد

آبان 2, 1402۱۱:۲۸ ب٫ظ 80

امروز به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، پویش همگانی مچ‌اندازی در محل دبیرستان دخترانه حضرت مهدی شهرستان پیرانشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، به نقل از روژ‌نیوز، امروز به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، پویش همگانی مچ‌اندازی در محل دبیرستان دخترانه حضرت مهدی شهرستان پیرانشهر برگزار شد.

در این مراسم، رحیم تیموری رئیس اداره ورزش و جوانان پیرانشهر؛ عنوان کرد: شهرستان پیرانشهر از شهرستان‌های مشهور کشور در امر ورزش مچ‌اندازی بوده و همواره ورزشکاران این رشته‌ ورزشی قهرمانی‌های زیادی در کارنامه خود دارند و تعدادی از ورزشکاران این شهرستان در تیم‌های استانی و تیم ملی کشوری حضور دارند.

وی در خصوص حضور اداره ورزش و جوانان در مدارس گفت: هدف ما از حضور در مدارس استعدادیابی دانش‌آموزان و معرفی به تیم کمیته مچ‌اندازی شهرستان در رده سنی ۱۵ سال مابین دختران علاقمند به این ورزش است.

تیموری در ادامه افزود: در کنار این رویداد ورزشی، آشنایی با مچ‌اندازی و اصول اولیه تمرین نیز در دستور کار قرار گرفت و به علاقه‌مندان آموزش‌های لازم داده شد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این رویدادها، توسعه امر مهم ورزش در میان اقشار مختلف و رده‌های سنی متفاوت است و ما بر آن هستیم تا از سنین پایین‌تر، نحوه صحیح انجام ورزش را به شهروندان آموزش دهیم، تا جامعه‌ای سالم و ورزشکار داشته باشیم.

تیموری در پایان افزود: این اتفاق علاوه بر توسعه سلامت در جامعه، کمک می‌کند تا استعدادهای ورزشی نیز بهتر شناخته شوند و مسیر قهرمانی برای آنها هموار شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×