» اخبار استان » ژیمناستیک جز سخت‌ترین و زیباترین رشته‌های ورزشی
اخبار استان - پیشخوان - ورزش
مسئول هیئت ژیمناستیک مطرح کرد:

ژیمناستیک جز سخت‌ترین و زیباترین رشته‌های ورزشی

خرداد 31, 1403۸:۲۳ ق٫ظ 40

مسئول هیئت ژیمناستیک گفت: این رشته ورزشی جز سخت‌ترین و زیباترین رشته‌های ورزشی دنیاست که دیر بازده است.

جواد فیضی یادگاری مسئول هیئت ژیمناستیک شهرستان نقده در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» گفت: ژیمناستیک را از سال ۸۴ بدون مربی و به‌صورت بازیکن شروع کرده و از سال ۹۰ به‌صورت مربیگری ادامه داده و دوره‌های مربیگری مختلفی چون ترامپولین، آکروژیم هم برای پیشرفت در این رشته ورزشی شرکت کردم.

مسئول هیئت ژیمناستیک در ادامه تشریح کرد: از سال ۹۷ به‌صورت فعال در دو باشگاه فرهنگی و ورزشی هیرو در دو قسمت بانوان و آقایان با زمان‌های متفاوت فعالیت را شروع کردیم.

جواد فیضی اشاره کرد: رده سنی ثبت‌نام‌کنندگان ژیمناستیک از سه سال به بالا آغاز می‌شود.

وی در مورد جایگاه ژیمناستیک در شهرستان نقده تصریح کرد: سابقه ژیمناستیک در شهرستان نقده به ۳۰ سال قبل برمی‌گردد در این مدت اساتیدی زحمت کشیده و استعدادهای زیادی هم حضور داشتند؛ ولی به‌خاطر حمایت نشدن از ادامه این رشته ناامیدشدند و در حال حاضر به‌خاطر حمایت‌های آقای نوری رئیس اداره ورزش و جوانان در این رشته شاهد کسب مقام‌های استانی و کشوری بودیم

مسئول هیئت ژیمناستیک بیان کرد: این رشته ورزشی جز سخت‌ترین و زیباترین رشته‌های ورزشی دنیاست که دیر بازده است.

وی در مورد مشکلات این رشته اظهار کرد: به‌عنوان یک‌رشته ورزشی، ژیمناستیک نیازمند تجهیزات خاصی مانند سالن‌های مجزا و وسایل ورزشی است. اما باتوجه‌به محدودیت‌ها، ممکن است در برخی مناطق امکانات کافی برای تجهیز سالن‌های ژیمناستیک فراهم نباشد.

جواد فیضی در ادامه به اهمیت ورزش در زندگی فردی و اجتماعی پرداخت و گفت: بدون شک، ورزش در زندگی فردی و اجتماعی اهمیت بسیاری دارد از جمله پیشگیری از بیماری‌ها، افزایش انرژی و انگیزه، تقویت توانایی‌های جسمی و… بنابراین، به خانواده‌ها توصیه می‌کنم که به ورزش اهمیت دهند و فرصت‌های ورزشی را در زندگی روزمره‌شان جای دهند.

مسئول هیئت ژیمناستیک نقده در خاتمه افزود: مسئولین کشور و علی‌الخصوص شهرستان نقده ورزش را جز اولویت‌های خود قرار داده و در برنامه‌ها و سیاست‌های خود در نظر بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×