» اخبار استان » کارت‌های اضطراری بنزین سهمیه محدود دارند
اخبار استان - پیشخوان
مدیر روابط‌عمومی شرکت نفت ناحیه ارومیه:

کارت‌های اضطراری بنزین سهمیه محدود دارند

مرداد 2, 1403۱۰:۵۲ ق٫ظ 30

مدیر روابط‌عمومی شرکت نفت ناحیه ارومیه با اشاره به مشکل ارائه بنزین در شهرهای مرزی آذربایجان غربی گفت: عمده مشکلات مربوط به کارت‌های اضطراری بنزین است که سهمیه این کارت‌ها محدود بوده و به‌سرعت تمام می‌شود.

صارمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» با اشاره به مشکل ارائه بنزین در شهرهای مرزی آذربایجان غربی اظهار کرد: هیچ‌گونه مشکلی در تأمین سوخت این مناطق وجود ندارد و جایگاه‌های سوخت به طور مستمر بنزین موردنیاز خودروها را تأمین می‌کنند.

وی بیان کرد: عمده مشکلات مربوط به کارت‌های اضطراری بنزین است که سهمیه این کارت‌ها محدود بوده و به‌سرعت تمام می‌شود. به همین دلیل، از مردم خواسته می‌شود تا برای دریافت بنزین از کارت‌های شخصی خود استفاده کنند.

مدیر روابط‌عمومی شرکت نفت ناحیه میاندوآب ادامه داد: طبق دستور دولت، استفاده از کارت‌های بنزین در جایگاه‌ها محدود شده و هر جایگاه فقط یک کارت اختصاصی دارد. این اقدام به‌منظور مدیریت بهتر منابع سوخت و جلوگیری از سوءاستفاده از کارت‌های اضطراری انجام شده است. مسئولان تأکید دارند که با استفاده بهینه از کارت‌های شخصی و رعایت دستورالعمل‌های موجود، می‌توان از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کرد.

صارمی تصریح کرد: آموزش و آگاهی‌بخشی به مردم درباره اهمیت صرفه‌جویی در مصرف سوخت و اثرات مثبت آن بر اقتصاد و محیط‌زیست می‌تواند به تغییر الگوهای مصرف و تشویق به استفاده بهینه از منابع انرژی منجر شود.

مدیر روابط‌عمومی شرکت نفت ناحیه ارومیه اذعان کرد: صرفه‌جویی در مصرف بنزین نه‌تنها به کاهش هزینه‌های شخصی کمک می‌کند، بلکه نقش مهمی در حفظ منابع طبیعی و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی ایفا می‌کند. باتوجه‌به محدود بودن منابع سوخت‌های فسیلی و اثرات منفی آنها بر محیط‌زیست، بهره‌وری در مصرف سوخت به یک ضرورت جهانی تبدیل شده است.

وی یادآور شد: سیاست کلی استفاده از کارت‌های اضطراری سوخت در جایگاه‌های بنزین صرفاً در موارد ضروری و گم‌شدن موقت کارت سوخت اشخاص است و سهمیه این کارت‌های سوخت محدود است؛ بنابراین استفاده از کارت‌های سوخت شخصی در جایگاه‌های بنزین لازم و ضروری است.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×