» اجتماعی » کارگران سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی در برابر دشمن هستند
اجتماعی - اخبار استان - بوکان

کارگران سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی در برابر دشمن هستند

اردیبهشت 11, 1402۳:۰۱ ب٫ظ 60

به گزارش حرف رک به نقل از کانی پرس؛ همزمان با روز جهانی کارگر فرماندار بوکان در گفتگو با خبرنگار کانی پرس، کارگران را قلب تپنده توسعه کشور دانست و گفت؛ در تمام جوامع بشری کارگران از مهمترین ارکان توسعه و پیشرفت هستند و به همین علت می‌توان آنان را قلب تپنده بالندگی و پیشرفت یک کشور دانست.

خشایار صنعتی با تبریک این روز مبارک به همه کارگران پرتلاش بوکانی که بی‌وقفه در حال کار برای رونق توسعه شهرستان هستند افزود؛ حمایت‌های مادی و معنوی از کارگر را می‌توان مهم‌ترین، ساده‌ترین و پرسودترین سرمایه‌گذاری برای پیشرفت دانست که تحقق این مهم نیاز به عزم راسخ مدیران و کارفرمایان دارد.

وی ادامه داد؛ جامعه کارگری بی‌تردید بیشترین نقش را در حوزه تولید ایفا می‌کند، پس لازم است همیشه کارگران را به‌عنوان، بهترین قشر جامعه در راستای توسعه و پیشرفت کشور ببینیم و در راستای کاهش مشکلات آنان گام برداریم

صنعتی تصریح کرد: بی‌تردید شهرستان بوکان داری بهترین ظرفیت از نظر منابع انسانی به‌ویژه در حوزه کار است و گواه آن نیز وجود بیش از ۲۵ هزار بیمه شده در حوزه کار می‌باشد.

فرماندار بوکان ادامه داد؛ کارگران بوکان در وضعیت‌های مختلف اقتصادی، کرونا و تحریم‌های گسترده استکبار برای یک‌لحظه هم که شده میدان تولید با خالی نکردند و به کار و تلاش برای توسعه شهرستان ادامه دادند.

وی عنوان کرد؛ لازم است مدیران و کارفرمایان دغدغه‌های این قشر به‌ویژه در حوزه مالی و بیمه را به جد پیگیری کنند.

فرماندار بوکان در ادامه با اشاره به آمار ۱۱ درصدی بیکاری سطح شهرستان تصریح کرد؛ با افزایش وام‌های خوداشتغالی، جذب سرمایه‌گذاران خرد و کلان و توجه ویژه به قشر کارگر می‌توان ظرف چند سال شاهد کاهش چشمگیر آمار بیکاری در سطح شهرستان باشیم

وی در پایان خاطرنشان کرد: کارگر در دین مبین اسلام و فرهنگ ما نیز بسیار موردتوجه قرار گرفته است تا جای که پیامبر بر دست کارگر بوسه زده است.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×