» اجتماعی » کاهش ۵ درصدی تصادفات درون‌شهری در بوکان
بوکان
اجتماعی - بوکان - پیشخوان
رئیس پلیس بوکان خبر داد:

کاهش ۵ درصدی تصادفات درون‌شهری در بوکان

بهمن 1, 1402۷:۴۹ ب٫ظ 50

فرمانده پلیس بوکان از کاهش پنج‌درصدی تصادفات درون شهری در بوکان با انجام اقدامات فرهنگی و پلیسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» موسی بهاری در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی «بوکان‌هه‌وال» از کاهش پنج درصدی تصادفات درون‌شهری و افزایش خدمات پلیس در حوزه راهنمایی‌ورانندگی خبر داد وو اظهار داشت: در راستای ارتقای انضباط و آرامش ترافیکی و خدمات‌رسانی مستمر به شهروندان عزیز، اقداماتی طی ۹ ماه اخیر در سطح شهرستان و در حوزه‌های مختلف مأموریتی پلیس راهور انجام شده است.

رئیس پلیس بوکان افزود: خوشبختانه باتوجه‌به اقداماتی که در چهارچوب شورای ترافیک انجام شد و همچنین احساس مسئولیت و قانون‌مداری شهروندان، تعداد کل تصادفات درون‌شهری، پنج درصد نسبت به مدت  زمان مشابه سال گذشته کاهش‌یافته و البته در تصادفات منجر به خسارت ۲۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی اظهار کرد: در این مدت تعداد بیش از دو هزار دستگاه وسیله نقلیه، حدود ۱۷۰۰ خودرو و ۴۰۰ موتورسیکلت، در ارتباط با انواع تخلفات و جرایم راهنمایی رانندگی، سرعت و رانندگی مخاطره‌آمیز، تغییر و مخدوش نمودن پلاک، مزاحمت و رانندگی‌های نمایشی، تغییر در ساختار و وضعیت وسیله، توقیف و به پارکینگ هدایت شده‌اند.

بهاری ادامه داد: همچنین در مدت‌زمان موصوف، افزایش ۶۵درصدی اعمال قانون (صدور برگ جریمه) نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، نشان‌دهنده عزم راسخ پلیس در برخورد هنجارشکنان ترافیکی است.

رئیس پلیس بوکان ادامه داد: به بیش از  دو هزار خودرو و موتورسیکلت خدمات نقل‌وانتقال ارائه و بیش از هفت هزار گواهینامه جدید صادر شده و خدمات ترخیص وسائط نقلیه نیز ۴۸درصد افزایش‌یافته است.

بهاری گفت: امید است با تلاش همکاران بتوانیم خدماتی بهتر که شایسته شهروندان خوب بوکان است ارائه کنیم.

رئیس پلیس بوکان تصریح کرد: پلیس با تمام توان در حوزه‌های مختلف و در راستای امنیت اجتماعی شهروندان گام برمی‌دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها فرهنگ‌سازی، تلاش برای کاهش حوادث رانندگی، برخورد با خودروهای هنجارشکن و کاهش و کنترل شدآمد شهری است.

بهاری گفت: خوشبختانه اکنون اقدامات بسیار مهمی در حوزه راهور انجام شده و مهم‌ترین شاخصه آن نیز همکاری تنگاتنگ مردم با پلیس شهرستان در راستای تخلفات راهنمایی‌ورانندگی است که امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک شاهد کاهش چشمگیر حوادث رانندگی باشیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×