» اخبار استان » کسب رتبه دوم کشوری تیم بازی‌سازی آذربایجان غربی
اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج صورت گرفت؛

کسب رتبه دوم کشوری تیم بازی‌سازی آذربایجان غربی

اسفند 19, 1402۹:۱۶ ب٫ظ 60

سرپرست تیم‌های آذربایجان‌غربی گفت: تیم بازی سازی آذربایجان غربی در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

توحیدتوانا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» با اشاره به برگزاری مرحله نهایی پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار  کرد: زمان شروع این رویداد از ۱۵ اسفند تا ۱۷ بود که تیم‌ها در ۴۸ ساعت در رشته‌های مختلف به رقابت پرداختند.

وی افزود: از استان آذربایجان‌ غربی سه تیم در رشته‌های بازی‌سازی، اپلیکیشن و انیمیشن شرکت کرده بودند و در این مسابقات توان خود را محک زدند.

سرپرست تیم‌های تولید محتوای استان آذربایجان غربی بیان کرد: در پایان این مسابقات  تیم‌های بازی سازی، اپلیکیشن و انیمیشن استان سمنان به مقام اول دست یافتند و تیم بازی سازی آذربایجان غربی رتبه دوم کشور را کسب کرد.

توانا گفت: سطح این دوره از مسابقات در حد معمولی بود و تیم‌ها با تمام توان در این مسابقات شرکت کرده بودند اما باز هم میدان خوبی برای محک تیم‌ها در راستای تولید محتوای شبکه بود چرا که برگزاری چنین رویدادهای خوبی می‌تواند انگیزه جوانان را بیشتر کند.

وی افزود: در سال گذشته نیز سطح مسابقات درهمین حد بود و امسال انتظار داشتیم سطح مسابقات نسبت به سال گذشته افزایش یابد چرا که هر چقدر رقابت بین تیم‌ها فشرده‌تر باشد جذاب‌تر می‌شود.

سرپرست تیم‌های تولید محتوای آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در سال گذشته از استان آذربایجان‌ غربی سه تیم انیمیشن، بازی سازی و اپلیکیشن شرکت کرده بودند که تیم انیمیشن توانست به مقام اول دست یابد.

توانا بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری مسابقات تولید محتوای شبکه این است که سبب تشویق جوانان شده و در همین راستا سبب‌ کسب استعدادهای برتر گردد و توان تولید محتوای شبکه سازیاستان را افزایش دهد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های منظم انجام شده هر سال در این مسابقات با تمام توان شرکت می‌کنیم و سعی بر این است تا بهترین مقام را برای استان آذربایجان‌غربی کسب کنیم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×