» اجتماعی » کشف ارز قاچاق در ارومیه 
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌ غربی خبر داد:

کشف ارز قاچاق در ارومیه 

آذر 6, 1402۴:۵۵ ب٫ظ 40

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از کشف ارز قاچاق به ارزش بیش از 20 ميليارد ريال در ارومیه با عملیات سربازان گمنام پلیس امنیت اقتصادی، خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی با قاچاق کالا و ارز و در کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی به هویت معلوم در امر خرید، فروش و قاچاق ارز خارجی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی پلیسی، در نهایت محل فعالیت متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی؛ طی یک عملیات ضربتی وی را در مسیر ایستگاه شهید کلانتری ارومیه، دستگیر کردند.

فرمانده  انتظامی استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بازرسی از خودروی متهم، تعداد 50هزار  یورو به صورت قاچاق کشف و ضبط شد.

جهانبخش با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی ارزهای کشف شده را 27ميليارد  ريال برآورد کردند، تصریح کرد: در اين راستا یک متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضایی شد.

وی بیان کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

به گزارش حرف رک، شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان از عملکرد پلیس است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×