» اجتماعی » کشف لوازم‌خانگی قاچاق در ارومیه
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی خبر داد:

کشف لوازم‌خانگی قاچاق در ارومیه

آذر 22, 1402۱:۱۵ ب٫ظ 90

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی از کشف لوازم‌خانگی قاچاق به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال در ارومیه، خبر داد.

سامان غنی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» اظهار کرد: مأموران گمنام پلیس امنیت اقتصادی استان با اشراف اطلاعاتی از دپوی لوازم‌خانگی قاچاق در یک باب انباری در سطح ارومیه، خبردار شدند.

وی ادامه داد: با هوشیاری مأموران در نهایت انبار موردنظر شناسایی و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از آن ۴۵ دستگاه انواع لوازم‌خانگی به‌صورت قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی محموله کشف شده ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. سرهنگ غنی‌زاده در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب قاچاق کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره‌تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود و همچنین شماره‌تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان از عملکرد پلیس است.

گفتنی است؛ آذربایجان‌غربی از استان‌های درگیر با معضل قاچاق به ویژه قاچاق سوخت است چراکه قیمت سوخت در آن سوی مرز بسیار بیشتر و حتی چندین برابر قیمت در ایران است که همین امر، افراد مختلف را به قاچاق سوخت تشویق می‌کند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×