» اجتماعی » محموله بزرگ مخدر شیشه در آذربایجان غربی کشف شد
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - تیتر یک
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

محموله بزرگ مخدر شیشه در آذربایجان غربی کشف شد

مرداد 30, 1402۶:۳۵ ق٫ظ 30

فرمانده انتظامی آذربایجان‌ غربی از انهدام باند مواد مخدر و کشف 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در محور میاندوآب - مهاباد خبر داد.

سردار رحیم جهان‌بخش در گفتگو با خبرنگار حرف رک؛ اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه‌روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت افرادی در حوزه قاچاق در خصوص انتقال محموله مواد مخدر با 2 دستگاه کامیون از شرق کشور مطلع و موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی در بازرسی از خودروهای متهمان در مسیر “میاندوآّب – مهاباد”، مقدار 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در این راستا چهار متهم دستگیر و دو دستگاه کامیون و یک دستگاه سواری پژو توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جهان‌بخش در پایان با تقدیر از همکاری‌های خوب و به‌موقع مردمی با پلیس، گفت: خادمان مردم در انتظامی استان در جهت ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را دراسرع‌وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره‌تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادها و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×