» تازه های خبر » کشف ۱۴ حلقه لاستیک قاچاق خودروی سنگین در مهاباد
تازه های خبر - مهاباد
فرمانده انتظامی مهاباد:

کشف ۱۴ حلقه لاستیک قاچاق خودروی سنگین در مهاباد

مهر 4, 1402۳:۴۴ ب٫ظ 1 90

فرمانده انتظامی مهاباد گفت:۱۴ حلقه لاستیک خودروی سنگین بدون مجوز قانونی با ارزش یک میلیارد و 800 میلیون در اين شهرستان خبرداد.

به گزارش حرف رک، محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد در گفتگو با خبرنگار هالان-۲۴ اظهارکرد: ۱۴ حلقه لاستیک خودروی سنگین بدون مجوز قانونی بر اساس کارشناسان ما ارزش این محموله یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است.

فرمانده انتظامی مهاباد بیان کرد: در حین بررسی در ایستگاه دار لک خودروهای عبوری، یک دستگاه خودرو وانت‌بار سایپا مشکوک شناسایی شده و توسط مأموران متوقف شده است.
وی تصریح کرد: در بازرسی خودرو، ۱۴ لاستیک قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط و همچنین، یک نفر به جرم قاچاق دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شده و به مقامات قضایی معرفی شده‌اند.

فرمانده انتظامی مهاباد درباره لاستیک‌های قاچاق افزود: لاستیک قاچاق معمولاً به دو صورت وارد می‌شود. یک روش، واردات لاستیک‌های تولید شده در کشورهای دیگر است که با تخلف از محدودیت‌های گمرکی و نظام صادرات – واردات، به‌صورت غیرقانونی وارد کشور می‌شود. روش دیگر، تولید لاستیک‌های جعلی یا تقلبی است که با استفاده از نام تجاری‌های معروف و برندهای شناخته شده، به بازار عرضه می‌شود.

توحیدی با دعوت از همشهریان نسبت به همکاری و هم‌افزایش با جمع‌آوری اطلاعات قاچاق و جامعه عمومی، اظهار کرد: از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک، آن را به پلیس یا شماره اضطراری 110 اطلاع داده شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×