» اجتماعی » کشف ۷۵ کیسه آرد یارانه‌ای در ارومیه
اجتماعی - اخبار استان - تیتر یک
رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی خبر داد:

کشف ۷۵ کیسه آرد یارانه‌ای در ارومیه

مرداد 16, 1403۸:۴۹ ب٫ظ 20

رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: در پی اجرای طرح تشدید نظارت‌های تابستانی، ۷۵ کیسه آرد یارانه‌ای در یک کارگاه غیرمجاز در شهرستان ارومیه کشف و ضبط شد.

خسرو شهبازی در گفتگو با خبرنگار حرف پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک»، اظهار کرد: در پی اجرای طرح تشدید نظارت‌های تابستانی، ۷۵ کیسه آرد یارانه‌ای در یک کارگاه غیرمجاز در شهرستان ارومیه کشف شد.

وی تصریح کرد: در این کارگاه افراد سودجو کیسه‌های آرد یارانه‌ای را به کیسه‌های آرد صنف و صنعت تبدیل می‌کردند که بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان با همکاری پلیس امنیت و تعزیرات حکومتی این تخلف را شناسایی و پرونده مربوطه را تکمیل کردند و آردهای مکشوفه نیز جمع‌آوری و تحویل مقامات ذی‌صلاح شد.

رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: این افراد با چنین اعمالی تهیه و توزیع آرد و نان مردم را مختل می‌کنند که این جرایم عملاً موجب دشواری برای مردم شده و بازار آرد و نان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: این اقدامات نارضایتی عمومی را به دنبال دارد که از چشم دستگاه قضایی دور نمی‌ماند و برخوردهای قاطع قانونی و قضایی با این افراد صورت خواهد گرفت.

شهبازی بیان کرد: از مردم درخواست می‌شود هرگونه فعالیت مشکوک در زمینه آرد یارانه‌ای را به مراجع ذی‌صلاح گزارش دهند تا از سوءاستفاده‌ها جلوگیری شود.

وی تاکیددکرد: نظارت‌ها در این حوزه تشدید خواهد شد تا آرد یارانه‌ای به دست مصرف‌کنندگان واقعی برسد که این اقدام نشان از عزم جدی مسئولان در مبارزه با تخلفات اقتصادی و حفظ حقوق مصرف‌کنندگان دارد.

شهبازی افزود: در همین راستا، برنامه‌های جدیدی برای مقابله با احتکار و قاچاق آرد یارانه‌ای در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: همچنین، آموزش‌هایی برای بازرسان و مأموران نظارتی در نظر گرفته شده تا با دقت و کارایی بیشتری به انجام وظایف خود بپردازند.

شهبازی افزود: از سوی دیگر، تلاش‌هایی برای افزایش آگاهی عمومی در خصوص نحوه مصرف و توزیع صحیح آرد یارانه‌ای در حال انجام است که این اقدامات به منظور تضمین شفافیت و عدالت در توزیع آرد یارانه‌ای و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده از منابع عمومی صورت می‌گیرد.

انتهای خبر/ معصومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×