» اخبار استان » ارومیه » کشف 13کیلو نقره قاچاق در خوی
ارومیه - پیشخوان
جانشین فرمانده انتظامي استان آذربایجان‌غربی خبر داد:

کشف 13کیلو نقره قاچاق در خوی

آبان 21, 1402۱۰:۲۲ ق٫ظ 20

جانشین فرمانده انتظامي استان آذربایجان‌غربی از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف 13 کیلوگرم زیور آلات نقره قاچاق در شهرستان خوی، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» سامان غنی‌زاده در گفتگو با خبرنگار درناسسی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان خوی، حین كنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه اتوبوس در محور “خوی – تهران”، به ظن حمل کالای قاچاق مشكوك و آن را متوقف كردند.

وی گفت: در بازرسي از اتوبوس مذکور، 13 کیلوگرم زیور آلات‌نقره به صورت قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی كشف شد.

جانشین فرمانده انتظامي استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی کالای مکشوفه بیش از 1میلیارد ريال برآورد شده است.

غنی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت غيرقانوني، مراتب را در اسرع‌وقت از طريق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پليس آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و تقدير شما همشهريان از عملكرد پليس مي‌باشد.

خاطرنشان می‌شود قاچاق كالا يكي از مهم‌ترين مسائل تهديدكننده‌ي اقتصاد بسياري از كشورها به ويژه كشورهاي در حال توسعه مي‌باشد كه بدون ترديد مقابله و مبارزه‌ي با آن توسط دولت‌ها، بدون همكاري و مشاركت همه‌جانبه‌ي مردم راه به جايي نخواهد برد. به نظر مي‌رسد در جوامعي كه قاچاق كالا در آنـجا جرم به شمار مي‌رود، بايد در نخستين گام تلاش نمود تا مردم با اين معضل اجتماعي و زواياي پنهان آن به‌‌طور كامل آشنا شده و نسبت به پيامدهاي منفي آن به باور برسند.

انتهای خبر/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×