» اجتماعی » کلنگ احداث کارخانه آرد در بخش سیلوانا به زمین زده شد
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
هم‌زمان با هفته دولت؛

کلنگ احداث کارخانه آرد در بخش سیلوانا به زمین زده شد

شهریور 6, 1402۷:۱۰ ب٫ظ 70

امروز کلنگ احداث کارخانه آرد و سیلوی گندم در منطقه سیلوانای ارومیه به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری حرف رک؛ همزمان با هفته دولت کلنگ احداث کارخانه آرد و سیلوی ذخیره‌سازی غلات با حضور سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه، سران عشایر و سید حامد علم‌الهدی در منطقه سیلوانای ارومیه به زمین زده شد.

وظیفه دولت تسهیل کردن کار و حمایت از بخش تولید است

سیدحامد علم‌الهدی رئیس دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی در آئین کلنگ‌زنی احداث کارخانه آرد ذخیره‌سازی غلات در سیلوانه گفت: از دولت رئیسی پشتیبانی حزبی صورت نگرفت و با حمایت مردم و به اجرای عدالت اجتماعی به پیروزی رسید.

وی افزود: پیام و توصیه رئیس جمهور به مسئولین استان این هست که موانع از جلوی پای بخش خصوصی برداشته شود چرا که وظیفه دولت تسهیل کردن کار و حمایت از بخش تولید است.

وی تصریح کرد: اشتغال جوانان دغدغه همه مسئولان است بنابراین بحران اشتغال فقط به کمک بخش خصوصی می‌شود.

علم‌الهدی بیان کرد: ما دست سرمایه‌گذاران را به گرمی می‌فشاریم که بدون تسهیلات با انگیزه انقلابی سرمایه‌گذاری کرده و وظیفه ما حمایت از آنان است‌.

وی تصریح کرد: ما در کشور اقلیت و اکثریت  وشهروند درجه‌ یک و دو نداریم در اصول مشترک هستیم و یک امت اسلامی هستیم اگر اخلافی هست در فقه اختلاف نظر داریم که به اصل برادری ما لطمه وارد نمی‌کند.

منطقه سیلوانا از لحاظ کشاورزی، دامپروری و نیروی کار ظرفیت بالایی دارد

سید ریاس‌الدین برزنجی خیر و سرمایه‌گذار در این مراسم گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری دو هزار میلیارد ریال احداث می‌شود.

وی گفت: با بهره‌برداری از این کارخانه سالانه ۴۵ هزار تن آرد تولید و سیلوی این مجموعه نیز ظرفیت نگهداری ۳۰ هزار تن غلات را خواهد داشت.

برزنجی با اشاره به امنیت حاکم بر منطقه ادامه داد: منطقه سیلوانا از لحاظ کشاورزی، دامپروری و نیروی کار ظرفیت بالایی دارد.

وی با بیان اینکه در منطقه سیلوانا چهارمین پروژه است که توسط بخش خصوصی، سرمایه‌گذاری در آن صورت گرفته است، بیان کرد: در مجموعه خدمات رفاهی که در سال ۹۸ از سازمان خصوصی‌سازی خریداری شد، نزدیک به ۱۰۰ نفر از اهالی همین منطقه مشغول به کار هستند.

برزنجی عنوان کرد: سیلوانا به واسطه منطقه مرزی بودن کمتر مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته است اما باید گفت که این منطقه به برکت حضور نیروهای امنیتی از امنیت کامل برخوردار بوده و با آغوش باز از سرمایه‌گذاران استقبال می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×