» پیشخوان » کمک 16 میلیاردریالی دانش‌آموزان خویی در جشن عاطفه‌ها
پیشخوان - خوی - گفتگو
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خوی خبر داد:

کمک 16 میلیاردریالی دانش‌آموزان خویی در جشن عاطفه‌ها

مهر 12, 1402۹:۰۰ ق٫ظ 30

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خوی گفت:دانش‌آموزان خویی16 میلیاردریال در قالب جشن عاطفه‌ها به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمک کرده‌اند.

به گزارش حرف رک قادر ولی نژاد رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگار آذرباخیش  اظهار کرد: جشن عاطفه‌ها در بیش از ۲۵۰ مدرسه خوی برگزار شد که دانش‌آموزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اهدا کردند.

وی افزود: در این آئین خداپسندانه بیش از ۱۶ میلیارد ریال به خانواده‌ها و دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خوی کمک شد.

وی هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها تربیت عاطفی، ایجاد حس نیکوکاری و نوع‌دوستی در بین دانش‌آموزان دانست و تصریح کرد: برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی در سطح مدارس این پیام را به دانش‌آموزان یاد می‌دهد می‌توانند به‌صورت عملی، کمک به هم نوع خود را یاد بگیرند.

ولی نژاد افزود: 35 مرکز نیکوکاری نیز با برگزاری جشن عاطفه‌ها و جمع‌آوری کمک‌های مردمی سهم مهمی در این امر خیر و خداپسندانه داشتند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خوی در خصوص اقدامات صورت‌گرفته برای واحدهای تخریب شده مددجویانی که در زمین‌لرزه‌های اخیر این شهرستان دچار خسارت و یا تخریب شده بودند اشاره کرد و افزود: ۲۵۰ واحد تخریب شده مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان که دچار خسارت و یا تخریب شده بودند با کمک خیرین نیک‌سرشت در حال ساخت و نوسازی است که با پیشرفت 90 درصدی به‌زودی شاهد بهره‌برداری آنها خواهیم بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×