» اجتماعی » کودک گم شده در خوی به آغوش گرم خانواده بازگشت
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو

کودک گم شده در خوی به آغوش گرم خانواده بازگشت

آذر 14, 1402۱:۳۰ ب٫ظ 30

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی از بازگشت کودک ۶ساله گم شده به آغوش گرم خانواده با تلاش مأموران انتظامی شهرستان خوی، خبر داد.

سامان غنی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» اظهار کرد: در پی مراجعه یک از شهروندان به مقر پلیس و اظهار وی مبنی بر اینکه فرزند ۶ساله‌اش درحالی‌که مشغول سرگرمی و تفریح در کوچه بوده مفقود شده، ضمن دعوت به آرامش والدین این کودک، رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت. چ

وی افزود: با تلاش مأموران وظیفه‌شناس و ولایی شهرستان خوی، در نهایت حین گشت‌زنی در یکی از محلات شهرستان، کودکی را به حالت گریان پیدا کرده و با دعوت از والدینش، برای شناسایی وی اقدام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی بیان این که خوشبختانه با سرعت عمل پلیس فداکار، کودک به آغوش گرم خانواده خود بازگشت، اظهار داشت: خانواده کودک مفقودشده با اظهار خوشحالی از پیداشدن فرزند، از تلاش‌های فداکارانه پلیس تشکر و قدردانی کرد.

غنی‌زاده با بیان اینکه پلیس نماد حاکمیت نظام اسلامی است بیان کرد: کارکنان فراجا بایستی با حرکات و سکنات خود الگویی برای کارکنان سایر سازمان‌ها و مردم جامعه باشند و الحمدلله امروز پلیس پایگاه و منزلت اجتماعی بالایی در جامعه دارد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×