» اجتماعی » گاز در روستاهای طلا تپه قطع می‌شود
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان
قطعی گاز؛

گاز در روستاهای طلا تپه قطع می‌شود

مهر 23, 1403۱۱:۱۴ ق٫ظ 20

با توجه به انجام عملیات تعمیر شبکه گاز مشترکین در محور طلا تپه، شامل روستاهای چیچکلوی بخش قلعه صفر، بهی، گویجه لوی و اصلان، گاز این مناطق از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ به مدت حداقل ۸ ساعت قطع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» با توجه به انجام عملیات تعمیر شبکه گاز مشترکین در محور طلا تپه، شامل روستاهای چیچکلوی بخش قلعه صفر، بهی، گویجه لوی و اصلان، گاز این مناطق از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ به مدت حداقل ۸ ساعت قطع خواهد شد.

به اطلاع مشترکین محترم می‌رسانیم که در این مدت، از هرگونه دستکاری کنتور و رگلاتور خودداری کنند. در صورت بروز هرگونه حادثه، خواهشمندیم با شماره تلفن امداد گاز ۱۹۴ تماس بگیرند.

پس از اتمام عملیات تعمیرات، جریان گاز تمامی مشترکین با همکاری گروه‌های امدادی این شرکت به‌سرعت برقرار خواهد شد. از همکاری و همراهی شما در این خصوص سپاسگزاریم و امیدواریم این تعمیرات به بهبود کیفیت خدمات گازرسانی منجر شود.

شرکت گاز آذربایجان غربی با هدف ارتقای کیفیت خدمات و بهبود شبکه گازرسانی، عملیات تعمیر و نگهداری شبکه گاز در محور طلا تپه را آغاز کرده است. این اقدامات ضروری، به منظور جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی و تأمین ایمنی مشترکین انجام می‌شود.

بنابراین بر اساس اطلاع‌رسانی شرکت گاز آذربایجان غربی از مشترکین خواهش می‌‌شود که با شرکت همکاری کنند و در زمان قطع گاز، از هرگونه دستکاری در کنتور و رگلاتور خودداری نمایند. این همکاری کمک می‌کند تا عملیات با موفقیت انجام شود و پس از اتمام، گاز به سرعت به تمامی مشترکین متصل گردد.

این شرکت همچنین تأکید کرده است که در زمان قطع گاز، تمامی تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت تا تعمیرات به‌سرعت انجام شود و از بروز مشکلات بیشتری جلوگیری شود. در صورت هرگونه سوال یا نیاز به اطلاعات بیشتر، مشترکین می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ تماس بگیرند.

انتهای خبر/ و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×