» پیشخوان » گام‌های میدانی رئیسی کشور را سروسامان داد
پیشخوان - سیاسی - مهاباد
فرماندار ویژه مهاباد:

گام‌های میدانی رئیسی کشور را سروسامان داد

تیر 5, 1403۱۲:۴۳ ب٫ظ زمان مطالعه: 1 20

فرماندار ویژه مهاباد گفت: شهید خدمت آیت‌الله رئیسی در حوادث و اتفاقات کشور ازجمله بلایای مانند زلزله، سیل، حضور میدانی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» حسن عباسی در گفتگو با گروه سیاسی پایگاه خبری هالان-۲۴ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدا و شهدای خدمت اظهار کرد: رئیس‌جمهور محبوب و هیئت همراهانش که در یک اتفاق ناگوار در سانحه سقوط بالگرد شهید شدند برای اداره امور و بر اساس اصل ۱۳۱ قانون اساسی دولت جمهوری اسلامی ایران برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در دستور کار قرار گرفته شد.

وی تصریح کرد: بعد از دریافت ابلاغیه در خصوص برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری فرمانداری مهاباد اقدامات مقدماتی انتخابات را انجام داده است.

فرماندار ویژه مهاباد دررابطه‌با این خبر اظهار کرد: جلسات متعددی با فرهیختگان، نخبگان، دانشجویان با معتمدین و اقشار مختلف جامعه مهاباد درباره حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری داشته‌ایم.

وی افزود: در جلسات برگزار شده تبیین شده که در جمهوری اسلامی تمامی ارگان نظام به طور مستقیم یا غیرمستقیم از طریق رأی مردم برگزیده می‌شود مثال خبرگان رهبر را انتخابات می‌کنند رئیس‌جمهور، نمایندگان مجلس، اعضای شورای اسلامی توسط مردم انتخابات می‌شود و این فرایند نشان‌دهنده پایبندی نظام جمهوری اسلامی ایران به اصول دموکراسی و مبتنی بر رأی مردم است.

حسن عباسی خاطرنشان کرد: شهید خدمت آیت‌الله رئیسی مدیریت میدانی داشت در حوادث و اتفاقات کشور ازجمله بلایای طبیعی مانند زلزله، سیل، رئیس‌جمهوری در صحنه حضور داشتند و با انجام پروژه‌های بسیار خوب و ماندگار، الگویی برای مدیران و مسئولین کشور شدند و برای ادامه راه این شهید، حضور پرشور و باشکوه در انتخابات ضروری است تا کشور در شرایط حساس به سمت پیشرفت و توسعه هدایت شود.

عباسی در پایان گفتگو تأکید کرد: از مردم آذربایجان غربی به‌ویژه مردم مهاباد در خواست دارم روز جمعه ۸ تیرماه از ساعت ۸ صبح با همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه پای صندوق‌های رأی حضور داشته باشند و به کاندیداهای موردنظر خود رأی بدهند و شاهد انتخابات باشکوهی در شهرستان شهیدپرور مهاباد باشیم.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×