» اخبار استان » خوی » گامی بلند برای ارائه خدمات آموزشی در خوی
خوی
شهردار خوی:

گامی بلند برای ارائه خدمات آموزشی در خوی

تیر 12, 1403۸:۲۵ ق٫ظ 30

شهردار خوی گفت: جهش و گامی بلند برای ارائه خدمات آموزشی رایگان توسط شهرداری خوی در رشته‌های مختلف هنری، ورزشی و درسی برای شهروندان برداشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» حسن نصرالله پور  شهردار خوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آذرباخیش» با تشریح برنامه‌های آموزشی شهرداری برای شهروندان اظهار داشت: خانواده‌های محترم خویی بسته به علایق و نیازهای خود می‌توانند در کلاس‌های آموزشی شهرداری که از سوی اداره آموزش این سازمان در مجموعه فرهنگی و ورزشی بانوان، خانه محله و پارک ترافیک ارائه می‌شود، به‌صورت رایگان شرکت داشته باشند.

وی ادامه داد: بخش عمده این آموزش‌ها در ایجاد شغل خانگی و یا توسعه فعالیت‌های اقتصادی بانوان و همچنین تقویت پایه‌های آموزشی و تحصیلی کودکان و دانش‌آموزان تأثیرگذار است.

شهردار خوی با اشاره به اهداف برگزاری آموزش‌های مختلف در شهرداری اظهار داشت: مشاوره‌های مختلف فردی، تحصیلی، ناهنجاری‌های اجتماعی، مشکلات خانوادگی، بهداشتی، مذهبی، با حضور مشاوران باتجربه به‌صورت عمومی و مشاوره‌های فردی و اختصاصی به‌صورت رایگان در طول هفته برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم بر اساس اهداف سازمانی در تحکیم بنیان خانواده‌ها گام‌های مثبت و مؤثری برداریم.

نصرالله پور گفت: علاوه بر کلاس‌های آموزشی و علمی، رشته‌های مختلفی نیز برای علاقه‌مندان به‌صورت رایگان برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به آینه‌کاری، تابلو دکوراتیو، گل‌دوزی، عکاسی، آموزش‌های حقوق و وظایف شهروندی، بهداشتی و کانون سلامت با مشارکت دانشکده علوم پزشکی، خیاطی و بافتنی، شیرینی‌پزی، میوه‌آرایی، فینگرفود، قلم‌زنی روی فلز، آشپزی، رزین کاری، فتوشاپ و کورل دروا، بهداشت پوست و مو، چرم‌دوزی و… اشاره کرد.

وی از برنامه‌ریزی برای اجرای سایر برنامه‌های آموزشی در این شهرداری خبر داد و افزود: به‌زودی فعالیت‌های آموزشی بانوان در حوزه سلامت جسمانی با ارائه آموزش در رشته‌های مختلف وزشی در مجموعه فرهنگی وزشی بانوان نیز آغاز می‌شود.

شهردار خوی یادآور شد: ورزش‌های صبحگاهی برای خانواده‌های و بانوان محترم به‌صورت روزانه در مجموعه پارک بانوان ارائه می‌شود.

این مقام مسئول گفت: به‌منظور افزایش سرانه فضاهای ورزشی و ترغیب شهروندان به امر ورزش همگانی، زمین چمن مصنوعی پارک بانوان با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال بازپیرایی شده و طی هفته آینده در ساعات مشخص در اختیار جوانان و بانوان ورزشکار قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×