» اخبار استان » ارومیه » گلایه بازنشستگان آموزش و پرورش از عدم پرداخت پاداش
ارومیه - پیشخوان

گلایه بازنشستگان آموزش و پرورش از عدم پرداخت پاداش

آذر 11, 1402۱۲:۱۲ ب٫ظ 10

بازنشستگان آموزش‌وپرورش آذربایجان‌غربی از عدم پرداخت پاداش پایان خدمت خود گلایه‌مند هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از درنا سسی بازنشستگان آموزش و پرورش از تأخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت شکایت کردند در این راستا بازنشسته‌ای از وزارت آموزش و پرورش که بعد از سی و دو سال خدمت صادقانه، بازنشسته شده است اظهار داشت: نزدیک ۱۵ ماه است که از پاداش پایان خدمت خود خبری نیست و به اکثر محل‌های مربوطه اطلاع داده‌ام ولی هیچ پاسخی دریافت نکرده‌ام.

وی خواستار رسیدگی به این موضوع شد و گفت: لطفاً پیام ما را به گوش مسئولین برسانید و این موضوع مربوط به هزاران فرهنگی است که ۱۵ ماه است بازنشسته شده‌اند.

این در حالی است که طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ به حساب افراد واریز شده است همچنین پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در سال ۱۴۰۲ چقدر شده و چگونه پرداخت می‌شود.

امکان دریافت پاداش پایان خدمت معلمان پس از ۳۰ سال خدمت و تکلیف پاداش پایان خدمت بازنشستگان از جمله موضوعاتی هستند که در رسانه‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند.

به نظر می‌رسد که با وجود اعلامات رسمی وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه، هنوز مشکلاتی در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان وجود دارد و نیاز به رفع موانع اداری و مالی است. امیدواریم که با تلاش مسئولان، این مشکل به زودی حل شود و حقوق بازنشستگان آموزش و پرورش احترام گذاشته شود.

خاطرنشان می‌شود با وجود اعلام وزارت آموزش‌وپرورش درباره واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته در سال ۱۴۰۰، بازنشستگان هنوز ناامیدی و ناراحتی خود را از عدم دریافت این پاداش بیان کرده‌اند. این اعتراضات به‌عنوان نشانه‌ای از عدم رفع مشکلات مالی و پرداخت‌های به‌موقع به این گروه از افراد مطرح می‌شود.

بازنشستگان که بعد از سی و دو سال خدمت فداکارانه به این حق مشروع خود دست یافته‌اند، اکنون به دنبال راه‌حلی سریع و مؤثر برای رفع این مسائل مالی هستند. ضمن ابراز نگرانی از تأخیرها و عدم شفافیت در اطلاع‌رسانی مربوط به پرداخت‌ها، آن‌ها از مسئولان خواسته‌اند تا این امور را بادقت بیشتری بررسی و رفع کنند.

ما به امید این هستیم که با اقدامات فوری و مؤثر مسئولان، بازنشستگان بتوانند به‌صورت منظم حقوق خود را دریافت کنند و مشکلات مالی آن‌ها حل شود.

 

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×