» اخبار استان » یک‌هزار میلیاردریال سرمایه‌گذاری برای رونق گردشگری
اخبار استان - اقتصادی - پیشخوان - گفتگو
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد مطرح کرد:

یک‌هزار میلیاردریال سرمایه‌گذاری برای رونق گردشگری

تیر 9, 1403۰:۰۶ ق٫ظ 20

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه شاهد تحولات چشمگیری در حوزه گردشگری و ورزش منطقه آزاد ماکو هستیم گفت: یک‌هزار میلیاردریال برای رونق گردشگری منطقه آزاد ماکو سرمایه‌گذاری شده است.

مهدی عبدااله‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «حرف‌رک» با بیان اینکه ماکو، قطب جدید گردشگری و ورزش در شمال غرب کشور به شمار می‌رود اظهار کرد: در 6 ماه گذشته، شاهد تحولات چشمگیری در حوزه گردشگری و ورزش منطقه آزاد ماکو بوده‌ایم و بخش خصوصی با عزمی جزم، بیش از یک‌هزار میلیارد ریال در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده است.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه سه پروژه کلیدی در حال اجرا در مناطق آزاد ماکو در حال اجرا است گفت: برای توسعه و پیشرفت در بخش تفریحی و گردشگری مناطق آزاد ماکو سه قرارداد بزرگ گردشگری و ورزشی مورد عقد قرارداد قرار گرفته است.

عبدااله‌زاده با اشاره به مجتمع ورزشی طبقاتی تصریح کرد: این مجتمع شامل فضاهای ورزشی متنوع، سالن‌های بدنسازی، استخر و سایر امکانات رفاهی خواهد بود.

وی در خصوص باشگاه تفریحی و ورزشی سوارکاری منطقه آزاد ماکو اذعان کرد: این باشگاه مکانی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به سوارکاری و سایر فعالیت‌های ورزشی مرتبط خواهد بود.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: مجموعه اقامتگاه ویلایی و رستوران سنتی با ارائه اقامتگاهی مدرن و رستورانی با غذاهای سنتی، تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای گردشگران رقم خواهد زد.

وی از آغاز عملیات اجرایی پس از صدور پروانه ساخت خبر داد و اذعان کرد: با عقد قرارداد این پروژه‌ها، زمین‌های موردنیاز به سرمایه‌گذاران واگذار شده است. پس از صدور پروانه ساخت، عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز خواهد شد.

عبد اله زاده با بیان اینکه امضای قراردادهای جدید در راه است افزود: علاوه بر این سه پروژه، عبدالله‌زاده از عقد قراردادهای جدید در حوزه گردشگری و ورزش در هفته‌های آتی خبر داد. این موضوع نشان‌دهنده پویایی و جاذبه سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ماکو است.

وی خاطرنشان کرد: ماکو، مقصدی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری است و منطقه آزاد ماکو با موقعیت جغرافیایی استراتژیک، معافیت‌های مالیاتی و گمرکی، و زیرساخت‌های روبه‌توسعه، به مقصدی ایده‌آل برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و ورزش تبدیل شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو عنوان کرد: با تکمیل این پروژه‌ها، شاهد رونق چشمگیری در صنعت گردشگری و ورزش منطقه آزاد ماکو خواهیم بود. این امر به ایجاد اشتغال، افزایش درآمد ساکنین منطقه و معرفی هر چه‌بهتر پتانسیل‌های گردشگری و ورزشی ماکو به گردشگران داخلی و خارجی خواهد انجامید.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×