» اجتماعی » یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌‌های زیست محیطی در آذربایجان‌غربی اجرا شد
اجتماعی - اخبار استان - تازه های خبر
استاندار آذربایجان‌غربی:

یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌‌های زیست محیطی در آذربایجان‌غربی اجرا شد

آبان 1, 1402۰:۳۶ ق٫ظ 10

استاندار آذربایجان.غربی گفت: در سال‌های گذشته شاهد اجرای پروژه بزرگ انتقال آب در استان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های زیست محیطی غرب آسیا بودیم که به صورت موفقیت‌آمیز توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری «حرف رک» محمدصادق معتمدیان در دیدار با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) اظهار کرد: پل سازی، احداث ابنیه و احداث راه های متعدد به ویژه در شمال آذربایجان غربی، بهره‌برداری از ظرفیت‌های کنونی در بخش معادن و صنایع با توجه به ظرفیت‌های مطلوب استان و بهره‌مندی از راه آهن نیز با همراهی قرارگاه خاتم الانبیا در دستور کار برای توسعه است.

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیا فعالیت‌های هدفمند و با کیفیتی دارد، خاطرنشان کرد: برای بهره بردن از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا (ص) به عنوان بازوان توانمند جمهوری اسلامی، جمع‌بندی‌های دستگاه‌های استانی را در قالب تفاهم‌نامه و چارچوب‌های همکاری تهیه و ارائه خواهیم کرد.

آذربایجان‌غربی مستعد سرمایه‌گذاری برای توسعه زیرساخت‌ها است

سردار عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) نیز در این دیدار گفت: آذربایجان‌غربی استانی مستعد برای توسعه زیرساخت‌ها و ‌دارای ظرفیت های ویژه برای سرمایه‌گذاری بوده و قرارگاه خاتم آمادگی خود را برای فعالیت در این حوزه‌ها اعلام می‌کند.

وی با اعلام اینکه هدف قرارگاه خاتم، خدمت‌رسانی به آحاد جامعه است، افزود: هر اقدامی که در راستای‌ توسعه امنیت و بهبود معیشت شهروندان باشد، ما پذیرای انجام آن هستیم.

عابد همچنین با اشاره به اینکه قرارگاه خاتم تجهیزات مدرن بسیاری برای عمران و آبادانی در اختیار دارد، اضافه کرد: قرارگاه می‌تواند در زمینه طرح‌های مطالعاتی و طراحی پروژه و اجرا، در کنار مسئولان و شهروندان در این خطه از کشور باشد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) برای دیدار با مسئولان استانی، افتتاح یک طرح تولیدی و یک طرح معدنی به ترتیب در ارومیه و چالدران، به آذربایجان غربی سفر کرده است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×