» اجتماعی » یک فوتی و دو مصدوم بر اثر تصادف در شهرستان پیرانشهر
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو
سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی خبر داد: 

یک فوتی و دو مصدوم بر اثر تصادف در شهرستان پیرانشهر

مهر 6, 1402۳:۱۶ ق٫ظ 80

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی گفت: تصادف پراید با ال ۹۰ در سه‌راهی قبه شهرستان پیرانشهر یک فوتی و دو مصدوم برجای گذاشت.  

حمید محبوبی در گفتگو با خبرنگار حرف رک؛ اظهار کرد: ساعت ۱۷:۵۰ روز چهارشنبه پنجم مهرماه؛ در ۱۵ کیلومتری محور پیرانشهر به نقده (سه‌راهی قبه) خودروهای سواری پراید و ال ۹۰ باهم تصادف کردند.

وی تصریح کرد: این حادثه یک فوتی و دو نفر مصدوم داشت که مصدومین این حادثه بعد از ارزیابی و انجام اقدامات اولیه به بیمارستان امام خمینی شهرستان پیرانشهر منتقل شدند و فوتی حادثه نیز تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

محبوبی بیان کرد: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه‌راهی جلدیان شهرستان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات لازم را انجام دادند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر آذربایجان غربی به رانندگان توصیه کرد که در زمان رانندگی به مقررات راهنمایی‌ورانندگی توجه کنند و هشدارهای سازمان هواشناسی را جدی بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بارش‌های پاییزی نیز اشاره کرد و گفت: مسافران به پیش‌بینی‌ها و هشدارهای سازمان هواشناسی و امدادگران هلال‌احمر توجه کرده و در حاشیه رودخانه‌ها اتراق نکنند .

محبوبی از هم‌وطنان خواست؛ در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خواب‌آلودگی، عدم رعایت سرعت مطمئنه، عدم توجه راننده به جلو و استفاده از گوشی تلفن همراه در حین رانندگی از عوامل است که باعث بروز بیشترین تصادفات جاده‌ای و مسدودشدن معابر، بروز ترافیک شدید و واردشدن خسارت مالی و جانی در محورهای استان می‌شود.

انتهای خبر /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×