» اخبار استان » یک هزار و ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود
اخبار استان - پیشخوان - فرهنگی
 معاون هماهنگ‌کننده سپاه ارومیه:

یک هزار و ۲۰۰ برنامه در هفته بسیج برگزار می‌شود

آبان 29, 1402۱۲:۰۰ ب٫ظ 40

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: ۳۴ عنوان برنامه در قالب یک هزار و ۲۰۰ مورد در هفته بسیج در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» اسلام نام‌آور صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج در ناحیه سپاه ارومیه برگزار شد، ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: هدف از تشکیل بسیج، ایجاد آمادگی لازم برای دفاع است و اصل بسیج، آمادگی است، بسیج نظامی‌گری نیست؛ بلکه آماده‌بودن همه‌جانبه در تمامی شرایط است.

وی بیان کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس در عرصه دفاع از کشور در میدان حضور داشتند و بر اساس غیرت دینی و اسلامی به وظیفه خود عمل کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ارومیه گفت: امروز نیز بسیج با همان روحیه در راستای حل مشکلات اقتصادی و خدمت‌رسانی به مردم در کنار جامعه است و سپاه و بسیج در عرصه خدمت‌رسانی به آحاد جامعه دلسوز و خستگی‌ناپذیر هستند تا مردم به آینده امیدوار باشند.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی نماد محرومیت‌زدایی است، عنوان کرد: بسیج سازندگی بر اساس رسالت ذاتی خود، همواره در مناطق محروم به مردم خدمات‌رسانی می‌کند و کمک‌حال دولت‌ها در بحث محرومیت‌زدایی است.

وی تصریح کرد: چند روز پیش نیز ۴۵۱ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند استان اهدا شد که البته از اوایل سال، جهیزیه‌های بسیاری به نوعروسان اهدا شده و در ادامه سال نیز اهدای جهیزیه تدوام خواهد داشت.

نام‌آور بیان کرد: در هفته بسیج امسال، یک هزار و ۲۰۰ برنامه توسط سپاه ارومیه تمهید شده که با همراهی پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت به اجرا در می‌آید.

وی در خصوص برنامه‌های هفته بسیج اظهار کرد: دیدار نخبگان بسیجی با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، کوه‌پیمایی گردان‌های امام علی (ع) بسیج، برگزاری یادواره شهدا، گرامیداشت هفته بسیج برای قشر فرهنگیان، اردوی فرهنگی، برنامه‌های ویژه برای قشر دانش‌آموز، غبارروبی مزار شهدا و گرامیداشت هفته بسیج با همراهی اصحاب رسانه به همراه مسابقات ورزشی مختلف از جمله این برنامه‌ها است.

نام‌آور با اشاره به اینکه همایش شکوه مقاومت روز پنجم آذر در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود، گفت: برگزاری میز خدمت با عنوان طرح امام جواد (ع)، جشنواره مالک‌اشتر و مراسم گرامیداشت قشر بسیج اصناف و بسیج کارگری نیز از سایر برنامه‌ها به شمار می‌رود که در این هفته برگزار خواهد شد.

وی گفت: توجه به موضوع رشد تولید و کمک به کارآفرینان از جمله دیگر برنامه‌های بسیج است که امروز، دوشنبه هم‌زمان با نخستین روز از هفته بسیج کارگاه تولیدی در خیابان خرمشهر ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×