» اجتماعی » ۱۰۵ کیلوگرم شیشه در آذربایجان‌غربی کشف شد
اجتماعی - اخبار استان - پیشخوان - گفتگو

۱۰۵ کیلوگرم شیشه در آذربایجان‌غربی کشف شد

بهمن 15, 1402۱:۰۰ ب٫ظ 80

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند بزرگ مواد مخدر با کشف ۱۰۵ کیلوگرم شیشه با عملیات مشترک اطلاعاتی پلیس و سپاه شهرستان ماکو، خبر داد.

سردار رحیم جهان‌بخش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک»، اظهار داشت: پیرو خبر واصله مردمی در خصوص حمل و جابه‌جایی مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر توسط باند حرفه‌ای و قصد ورود آن به استان، موضوع در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی مأموران انتظامی و سپاه شهرستان ماکو قرار گرفت.

وی افزود: ضمن هماهنگی‌های قضائی، مأموران به محل‌های مورد نظر در محورهای مواصلاتی اعزام و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، سرانجام یک دستگاه تریلی را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: طی بازرسی صورت‌گرفته از تریلی توقیف شده، ۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و دراین‌خصوص سه نفر متهم دستگیر و سه دستگاه خودرو (تریلی، پراید و پژو پارس) توقیف که برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

جهان‌بخش با تأکید بر تداوم طرح‌های مقابله‌ای پلیس با قاچاقچیان، مواد فروشان و معتادان متجاهر؛ از همراهی مردم فهیم استان که طی تماس با سامانه ۱۱۰ و ۱۹۷ در خصوص شناسایی مخلان نظم و امنیت پلیس را یاری می‌دهند، تقدیر و تشکر کرد.

وی با تقدیر از همکاری‌های خوب و به‌موقع مردمی با پلیس، گفت: خادمان مردم در انتظامی استان در جهت ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

جهان‌بخش تاکید کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را دراسرع‌وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره‌تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادها و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش مهم فراجا در مبارزه با مواد افیونی، خاطرنشان کرد: خادمان مردم در انتظامی استان در جهت ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و بدون شک اقدامات شبانه‌روزی پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش بی‌بدیلی در ارتقای امنیت اجتماعی دارد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×