» پیشخوان » ۱۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان میاندوآبی شد
پیشخوان - میاندوآب
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب:

۱۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان میاندوآبی شد

بهمن 15, 1402۸:۳۰ ق٫ظ 50

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب گفت: هم‌زمان با دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۰ مسکن مددجویی تحویل مددجویان تحت پوشش این نهاد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «حرف رک» به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «زرین خبر»، سرمست چوپان‌نژاد با تبریک دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۰ مسکن مددجویی تحویل مددجویان تحت پوشش این نهاد در شهرستان میاندوآب شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب افزود: هر کدام از این واحدها دارای ۶۰ مترمربع زیربنا بوده و برای احداث هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به‌صورت بلاعوض و ۲ میلیارد ریال نیز تسهیلات بانکی اعطا شده است.

وی با بیان اینکه این مساکن مددجویی در راستای محرومیت‌زدایی و در مناطق روستایی و شهری میاندوآب احداث و تحویل مددجویان شدند، گفت: مراسم تحویل این واحدهای مسکن مددجویی هم‌زمان با دهه فجر به‌صورت نمادین در روستای گاومیش گلی از توابع بخش مرکزی میاندوآب و با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

چوپان‌نژاد تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۴ باب مسکن مددجویی احداث و در مناسبت‌های مختلف به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در میاندوآب، چهاربرج و باروق تحویل داده شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با بیان اینکه احداث مسکن مددجویی یکی از اقدامات کمیته امداد امام خمینی (ره) برای مددجویان و نیازمندان تحت پوشش است، اظهار کرد: از تمام عزیزان و نهادهایی که در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره) برای احداث مسکن مددجویی تلاش می‌کنند، نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

وی گفت: در کنار احداث مساکن مددجویی، کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب خدمات و اقداماتی مانند تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی مساکن مددجویان تحت حمایت را نیز در دستور کار دارد.

چوپان‌نژاد تصریح کرد: خیران نیکوکار میاندوآبی نیز همواره یارویاور نیازمندان بوده و در راستای رفع نیازهای محرومان، اقدامات و گام‌های خداپسندانه‌ای در این شهرستان به مناسبت‌های مختلف در طول سال بر می‌دارند و از همه آنها کمال تقدیر و تشکر را داریم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×