» اجتماعی » ۱۳ آبان فرصتی مناسب برای محکومیت رژیم صهیونیستی
اکبرزاده کهریزی
اجتماعی - پلدشت - پیشخوان
فرماندار پلدشت خبر داد:

۱۳ آبان فرصتی مناسب برای محکومیت رژیم صهیونیستی

آبان 11, 1402۱۲:۰۲ ب٫ظ 50

فرماندار پلدشت گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان فرصت خوبی برای محکوم‌کردن اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی است.

به گزارش حرف رک، محمد اکبرزاده کهریزی در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران در مقابل مستکبران جهان است.

فرماندار پلدشت تصریح کرد: روز سیزدهم آبان روز افزایش بصیرت و انتقال رشادت‌هایی مردم مبارز ایران و روز نهادینه‌کردن فرهنگ استکبارستیزی در میان دانشجویان و دانش‌آموزان است؛ بنابراین حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان است.

وی با اشاره به جنایات رژیم کودکش در غزه افزود: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را باید جنایت قرن نامید، چرا که حملات وحشیانه صهیونیست‌ها بی‌سابقه بوده و شهادت کودکان فلسطینی دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

اکبرزاده تصریح کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان فرصت خوبی برای محکوم‌کردن اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی است.

فرماندار پلدشت با دعوت از مردم برای حضور پر شور در این راهپیمایی افزود: مردم این شهرستان همگام با مردم سراسر میهن اسلامی در راهپیمایی ۱۳ آبان ندای برائت و انزجار از استکبار جهانی و رژیم غاصب را سر می‌دهند.

به گفته وی راهپیمایی روز ۱۳ آبان رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح از مقابل مسجد جامع پلدشت آغاز و پس از طی مسیر خیابان‌هایی ساحلی، ولیعصر و پاسداران به میدان امام حسین (ع) ختم می‌شود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×