» پیشخوان » ۱۳ آبان نماد خروش مردم علیه استکبار جهانی است
وکیلی
پیشخوان - میاندوآب
معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش میاندوآب:

۱۳ آبان نماد خروش مردم علیه استکبار جهانی است

آبان 11, 1402۲:۱۸ ب٫ظ 30

معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش میاندوآب گفت: ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی و خروش مردم علیه استکبار جهانی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حرف رک»، رستم وکیلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر با اشاره به فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان، اظهار کرد: ۱۳ آبان نماد خروش مردم علیه استکبار جهانی بوده و قطعاً امسال نیز فرهنگیان و دانش‌آموزان میاندوآب در این نمایش استکبارستیزی حضور پررنگی خواهند داشت.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش میاندوآب با بیان اینکه استکبارستیزی از شاخصه‌های اصلی دانش‌آموزان و فرهنگیان است، افزود: در ۱۳ آبان امسال تمام دانش‌آموزان و فرهنگیان میاندوآب، ضمن استکبارستیزی؛ حمایت خود را از انقلاب و مردم مظلوم غزه اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان سالروز سه واقعه مهم تاریخی است، گفت: کشتار دانش‌آموزان در تهران به دست مزدوران پهلوی، تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه پس از مخالفت با لایحه کاپیتولاسیون و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام سه واقعه تاریخی مهم در روز ۱۳ آبان هستند.

وکیلی با بیان اینکه در ۱۳ آبان ۵۸ دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، افزود: این واقعه از چنان اهمیتی برخوردار بود که حضرت امام خمینی (ره) آن را به‌عنوان انقلاب دوم نامیدند.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش میاندوآب با اشاره به اینکه تاریخ آمریکا، پر از جنایت و خونریزی است، تصریح کرد: آمریکا مدعی حقوق بشر در دنیا است؛ اما در واقعت حقوق بشر ابزاری برای تأمین منافع آمریکا است.

وی گفت: امروز شاهد هستیم که رژیم صهیونیستی به پشتیبانی آمریکا، دست به بدترین و وحشی‌ترین جنایت‌ها می‌زند و این برای مدعیان حقوق بشر مایه ننگ و تأسف است.

وکیلی با بیان اینکه چنین جنایاتی در هیچ کجا دیده نمی‌شود، اظهار کرد: این جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی نشانه زوال و سقوط آنها است و قطعاً همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×